• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل مطالب: 1272
7

بهره برداری از ۴۸ واحد مسکن مهر

  • کد خبر : 1261
  • 25 اردیبهشت 1399 - 10:46
بهره برداری از ۴۸ واحد مسکن مهر

۴۸ واحد از طرح مسکن مهر خرمشهر به بهره برداری رسید تعداد ۴۸ واحد مسکن مهر با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل منطقه آزاد اروند و جمعی‌ از مسئولان استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت و تحویل ساکنان ساختمان در معرض تخریب موسوم به ۶ طبقه خرمشهر شد. استاندار خوزستان در این مراسم گفت: […]

۴۸ واحد از طرح مسکن مهر خرمشهر به بهره برداری رسید

تعداد ۴۸ واحد مسکن مهر با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل منطقه آزاد اروند و جمعی‌ از مسئولان استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت و تحویل ساکنان ساختمان در معرض تخریب موسوم به ۶ طبقه خرمشهر شد.

استاندار خوزستان در این مراسم گفت: با تلاش مسوولان مربوطه، ساختمان ۶ طبقه که یکی از مشکلات اجتماعی خرمشهر محسوب میشد تخلیه گشت و ساکنان آن به منازل مسکن مهر منتقل شدند.
وی افزود: هزینه ساخت این منازل حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان بود همچنین امیدواریم امسال طرح های نیمه تمام مسکن مهر در سطح خوزستان تکمیل و تحویل صاحبان آنها شود.
ساختمان ۶ طبقه در معرض تخریب خرمشهر پیش از جنگ تحمیلی ساخته شده و مسئولان محلی خرمشهر جلسات متعددی برای تخریب این ساختمان برگزار کردند اما مقاومت ساکنان سه سال به طول انجامید و در این راستا منطقه آزاد اروند ۴۸ خانه مسکن مهر از سوی سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و تحویل ساکنان داده و روز شنبه هفته جاری تخلیه این ساختمان آغاز شد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=1261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.