• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
5

توزیع۲۶۲هزار بسته غذایی بین نیازمندان

  • کد خبر : 1384
  • 31 اردیبهشت 1399 - 10:59

۲۶۲ هزار بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان خوزستان توزیع شد؛ استاندار خوزستان گفت: این استان جزو اولین استانهایی است که در اهدای کمک‌های مومنان پیش قدم شده و تاکنون نیز ۲۶۲ هزار بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان خوزستان توزیع شده‌است. غلامرضا شریعتی در آیین اهدای ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمک […]

۲۶۲ هزار بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان خوزستان توزیع شد؛

استاندار خوزستان گفت: این استان جزو اولین استانهایی است که در اهدای کمک‌های مومنان پیش قدم شده و تاکنون نیز ۲۶۲ هزار بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان خوزستان توزیع شده‌است.

غلامرضا شریعتی در آیین اهدای ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمک های مومنانه در شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا معیشت و زندگی بخشی از مردم خوزستان را با چالش مواجه کرده است که با اهدای کمکهای خیرخواهانه تا اندازه ای از آلام نیازمندان کاسته شده است.

استاندار خوزستان ادامه داد : محدودیت های ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا، مشکلاتی را برای مردم استان ایجاد کرده که وظیفه خود می دانیم باتوجه به شرایط موجود ، کمک های خود را به نیازمندان این استان افزایش دهیم .

وی تصریح کرد: سازمان ها، شرکت ها، موسسه های خیریه و خیران استان نیز تاکنون در این زمینه همراهی خوبی با مجموعه دولت داشته اند که شایسته تقدیر است .

شریعتی گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز در راستای مسوولیت اجتماعی خود همواره در شرایط سخت کمک های قابل توجهی را به استان داشته و در این شرایط دشوار نیز با اهدای بیش از ۱۰ هزار بسته غذایی بار دیگر گامی موثر برای خدمت به نیازمندان استان برداشت.

وی اظهار داشت: همچنین مجموعه بسیج نیز تاکنون در این زمینه نقش موثری داشته و بار سنگین بسته بندی و توزیع این اقلام را به دوش کشیده که شایسته تقدیر است .

استاندار خوزستان گفت: ۲۶۲ هزار بسته غذایی تاکنون بین نیازمندان خوزستان که تحت پوشش هیچ سازمان و یا ارگانی نبودند توزیع شد و این نشان می دهد که خوزستان در کمک های مومنانه تمامی اقشار آسیب پذیر را مدنظر قرار داده است.

وی بیان کرد : شرکت فولاد اکسین خوزستان پس از سپری کردن بحران های سخت و قرار گرفتن روی ریل تولید، توسعه و استقلال ، در مسیر کمک به نیازمندان نیز اقدامات شایسته ای انجام داده است .

شریعتی گفت: پیش از این نیز شرکت فولاد خوزستان ۲۰ هزار بسته حمایتی را بین نیازمندان استان توزیع کرده است.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=1384

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.