• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل مطالب: 1272
6

صندوق های خانگی

  • کد خبر : 1444
  • 03 خرداد 1399 - 1:29
صندوق های خانگی

صندوق های خانگی مجوز ندارند/ حساب همه صندوق داران مسدود است/مردم پیش قسط پرداخت نکنند! فرماندار رامهرمز :مردم صبور باشند و نگران برگشت پول های خود نباشند / صندوقداران باید هرچه سریعتر لیست ثبت نام شدگان را به فرمانداری ارائه دهند تا برای برگشت پول مردم اقدام شود/ صندوق ها باید حتما مجوز بگیرند. فرماندار […]

صندوق های خانگی مجوز ندارند/ حساب همه صندوق داران مسدود است/مردم پیش قسط پرداخت نکنند!

فرماندار رامهرمز :مردم صبور باشند و نگران برگشت پول های خود نباشند / صندوقداران باید هرچه سریعتر لیست ثبت نام شدگان را به فرمانداری ارائه دهند تا برای برگشت پول مردم اقدام شود/ صندوق ها باید حتما مجوز بگیرند.

فرماندار شهرستان رامهرمز در رابطه با صندوق های وام خانگی اظهار داشت: قبلا به همه صندوقداران اعلام کرده ایم و باز هم با دعوت از آنها و توجیه روند کاریشان اعلام می کنیم که همه صندوق ها در مرحله اول باید پول مردم را پس بدهند.

آرش قنبری ادامه داد: حساب همه صندوق ها را مسدود کرده ایم و صندوق داران موظفند با توجه با اولویت ثبت نام ، لیست افراد را به فرمانداری تحویل دهند تا پس از تائیدیه فرمانداری ، لیست مربوطه به بانک اعلام و به همان میزان پول به حساب مردم واریز می شود و مجددا تا لیست بعدی حساب صندوق دار مسدود می شود.

وی همچنین گفت: پس از تسویه حساب کامل هر صندوقی که مجوز صندوق قرض الحسنه ، مانند چندصندوق قرض الحسنه ای که در سطح شهر فعال هستند دریافت کند و ارائه دهد مجاز به شروع کار هستند در غیر این صورت مجاز به فعالیت نیستند.

فرماندار رامهرمز تاکید کرد: آنانی که وام دریافت کرده اند ملزم به پرداخت اقساط خود هستند و آن هایی که دریافت نکرده اند از پرداخت هرگونه پیش قسط خودداری کنند.

آرش قنبری یادآور شد: با صندوقدارانی که مردم را تهدید به پرداخت پیش قسط کنند بدون این که وامی به آن ها داده باشند برخورد قضایی خواهد شد.

وی گفت: این شیوه در پیش گرفته شده برای صندوقداران بنا به دستور شورای تامین استان در راستای حفظ و صیانت از سرمایه مردم است زیرا ادامه کار صندوق ها به این روش سرنوشتی جز شکست ندارد لذا مردم صبور باشند.

فرماندار رامهرمز در پایان گفت: برخی صندوقداران عنوان کرده اند که مجوز گرفته اند ولی تا امروز یکم خرداد هیچ صندوق داری مجوزی به ما ارائه نداده است.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=1444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.