• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
6

احتمال ورود بیمارستان ها به بحران

  • کد خبر : 1725
  • 13 خرداد 1399 - 2:38

مردم رعایت نکنند، بیمارستان‌های خوزستان دچار مشکل می‌شوند سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: اگر مردم رعایت نکنند و فاصله‌گذاری اجتماعی کمرنگ و بار مراجعه بیشتر شود، ممکن است بیمارستان‌ها دچار مشکلاتی شوند. فرهاد ابول نژادیان در حاشیه بازدید از بیمارستان امیر المومنین اهواز اظهار کرد: شناسایی بیماران سرپایی نگرانی ندارد و آن‌ها را […]

مردم رعایت نکنند، بیمارستان‌های خوزستان دچار مشکل می‌شوند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: اگر مردم رعایت نکنند و فاصله‌گذاری اجتماعی کمرنگ و بار مراجعه بیشتر شود، ممکن است بیمارستان‌ها دچار مشکلاتی شوند.

فرهاد ابول نژادیان در حاشیه بازدید از بیمارستان امیر المومنین اهواز اظهار کرد: شناسایی بیماران سرپایی نگرانی ندارد و آن‌ها را قرنطینه می‌کنیم و از انتشار بیشتر بیماری جلو گیری می‌شود.

وی افزود: آمار بیماران بستری کرونا در خوزستان از ۲۴ اردیبهشت‌ ماه تاکنون تقریبا شیب تندی نداشته و حدود دو هفته و نیم است که آمار موارد بستری تقریبا ثابت مانده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان این که برای ارائه خدمات در بخش‌های مراقبتی و عادی مشکلی نداریم، یادآور شد: تخت‌های بخش مراقبت و عادی در حال ارائه خدمات هستند و از این بابت نگران نیستیم.

ابول نژادیان با تأکید بر ضرورت رعایت جدی پروتکل های بهداشتی توسط مردم ، گفت: مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا از انتشار بیشتر بیماری جلوگیری شود و بار مراجعه به بیمارستان‌ها کاهش یابد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر با این ظرفیت موجود امکان ارائه خدمات وجود دارد اما اگر مردم رعایت نکنند و فاصله‌گذاری اجتماعی کمرنگ و بار مراجعه بیشتر شود، ممکن است بیمارستان‌ها دچار مشکلاتی شوند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان این که استفاده از ماسک برای ورود به ادارات و سازمان‌ها الزامی است، ادامه داد: ضدعفونی دست‌ها در بدو ورود به ادارات باید انجام شود و امیدواریم اجرای این موارد به مدیریت این بیماری در خوزستان کمک کند.

ایول نژادیان گفت: اکنون نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که موارد ابتلا در شبانه‌روز به چه تعداد خواهد رسید اما تست‌ها روز به روز در حال افزایش است.

وی افزود: در حال حاضر، تقریبا روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ تست انجام می‌دهیم و حتما به ۳ هزار تست در شبانه‌روز خواهیم رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: در تلاش هستیم مراکز تست‌گیری در شهرستان های بزرگ خوزستان را افزایش دهیم و بنابراین ممکن است آمار موارد شناسایی از این نیز بیشتر شود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=1725

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.