• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

افزایش پمپاژ آب در ایستگاه شهدا شلمچه

  • کد خبر : 1776
  • 16 خرداد 1399 - 3:12
افزایش پمپاژ آب در ایستگاه شهدا شلمچه

پمپاژ آب در ایستگاه شهدای شلمچه به ۳۵۰ مترمکعب بر ساعت می رسد استاندار خوزستان گفت: پمپاژ آب در ایستگاه شهدای شلمچه با افزایش ۱۰۰ متر مکعبی به ۳۵۰ مترمکعب بر ساعت می رسد. غلامرضا شریعتی در جریان بازدید از ایستگاه پمپاژ شهدای شلمچه اظهار کرد: با راه اندازی خط لوله آبرسانی ام الدبس، وضعیت […]

پمپاژ آب در ایستگاه شهدای شلمچه به ۳۵۰ مترمکعب بر ساعت می رسد

استاندار خوزستان گفت: پمپاژ آب در ایستگاه شهدای شلمچه با افزایش ۱۰۰ متر مکعبی به ۳۵۰ مترمکعب بر ساعت می رسد.

غلامرضا شریعتی در جریان بازدید از ایستگاه پمپاژ شهدای شلمچه اظهار کرد: با راه اندازی خط لوله آبرسانی ام الدبس، وضعیت آب شهر از سال ۹۷ بهبود پیدا کرد و با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ادامه روند آبرسانی دنبال شد.

وی افزود: توسط ایستگاه پمپاژ و مخزن موجود ۲۵۰ مترمکعب بر ساعت، آب وارد مدار شبکه آبرسانی می شد که به نسبت جمعیت موجود، کم است.

استاندار خوزستان بیان کرد: مقرر شد این میزان به ۳۵۰ مترمکعب بر ساعت افزایش پیدا کند که این امر ساعت کار پمپاژها را بیشتر خواهد کرد در نتیجه میزان آب تحویل داده شده به روستاها بیشتر خواهد شد.

شریعتی ادامه داد: قرار شد شرکت آب و فاضلاب استان طی برگزاری مناقصه، چهار کیلومتر خط لوله از شرق آب به سمت این ایستگاه و پایانه مرزی شلمچه منتقل کند تا شاهد برقراری آب پایدار در دراز مدت باشیم.

وی گفت: در خصوص محرزی قرار شد طی برگزاری مناقصه در ۵ تا ۶ ماه آینده خط لوله چهار کیلومتری آن کامل شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: برای آب رسانی به سه روستای غرب کارون، خط انشعاب آب از اهواز به این روستاها می رسد اما به دلیل شکستگی های مکرر بنا شد طبق برنامه ریزی های انجام شده با پیگیری فرماندار و مدیرعامل شرکت نفت اروندان، خط انشعاب ۶ اینچ آب از این شرکت به این سه روستا کشیده شود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=1776

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.