• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

نظارت سختگیرانه بر برگزاری امتحانات نهایی

  • کد خبر : 1906
  • 22 خرداد 1399 - 23:35

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر خبر داد: نظارت سختگیرانه بر برگزاری امتحانات نهایی / پایش سلامت مراقبین امتحانی و دانش آموزان در شوشتر سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر از پایش سلامت مراقبین امتحانی و دانش آموزان در این شهرستان خبر داد. دکتر مجتبی کلانتر گفت : همه دانش آموزان شرکت کننده در امتحانات نهایی تب […]

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر خبر داد:

نظارت سختگیرانه بر برگزاری امتحانات نهایی / پایش سلامت مراقبین امتحانی و دانش آموزان در شوشتر

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر از پایش سلامت مراقبین امتحانی و دانش آموزان در این شهرستان خبر داد. دکتر مجتبی کلانتر گفت : همه دانش آموزان شرکت کننده در امتحانات نهایی تب سنجی می شوند و مراقبین امتحانات ۴۸ ساعت قبل از آزمون تست کرونا می دهند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر اظهار کرد: در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان، دستورالعمل های بهداشتی برای برگزاری امتحانات نهایی را اعلام کردیم. نظارت ما بر اجرای این دستورالعمل ها و رعایت فاصله گذاری مناسب بسیار سخت گیرانه خواهد بود.

وی افزود: یک هزار و ۶۵۲ دانش‌آموز در امتحانات نهایی شرکت می کنند که به منظور فاصله گذاری مناسب، حوزه های امتحانی توسط آموزش و پرورش به ۱۶ حوزه افزایش یافته است. به طوری که دانش‌آموزان با فاصله دو متر در حوزه امتحانی مستقر می‌شوند و هر حوزه امتحانی حداکثر ۱۲۰ نفر دانش‌آموز را در خود جای می‌دهد.

دکتر کلانتر تصریح کرد: تمامی دانش آموزان در بدو ورود به محل برگزاری امتحان ماسک دریافت می کنند و تب سنجی خواهند شد. از حضور دانش‌آموزان با شرایط غیرمعمول و مشکوک به بیماری معذوریم.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر یادآور شد: ۲۵۲مراقب امتحانی، برگزاری امتحانات نهایی را در شهرستان شوشتر بر عهده دارند . مراقبین از جمله افرادی هستند که در صورت ناقل بودن می‌توانند مشکل آفرین شوند به همین دلیل ۴۸ ساعت قبل از امتحان از آنان تست کرونا گرفته خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=1906

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.