• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
5

لزوم احداث پایگاه های امداد و نجات دراستان

  • کد خبر : 1915
  • 23 خرداد 1399 - 6:30

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تاکید کرد: لزوم احداث پایگاه‌های امدادی جهت کاهش خطرپذیری در جاده‌ها مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بر لزوم احداث پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری هلال احمر جهت زمینه‌سازی کاهش خطرپذیری در جاده‌ها تاکید کرد. دکتر علی خدادادی در آیین افتتاح پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای شهرستان شوش […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تاکید کرد:

لزوم احداث پایگاه‌های امدادی جهت کاهش خطرپذیری در جاده‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بر لزوم احداث پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری هلال احمر جهت زمینه‌سازی کاهش خطرپذیری در جاده‌ها تاکید کرد.

دکتر علی خدادادی در آیین افتتاح پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای شهرستان شوش دانیال(ع) که ۲۲خردادماه انجام شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای این خطه اظهار کرد: در ارزیابی‌های انجام شده در طرح توجیهی احداث این پایگاه، در سال‌های ۹۳ و ۹۴ آمار تصادفات جاده‌ای در این منطقه بیش از ۶۰۰ حادثه و آمار تلفات آن بیش از ۳۰ نفر در سال ثبت شده است که با افزایش وسایل نقلیه این میزان در سال‌های اخیر متاسفانه رشد داشته است بنابراین این مساله، اهمیت استقرار تیم‌های عملیاتی امداد و نجات و احداث پایگاه امداد و نجات را به خوبی نشان می‌دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با بیان اینکه این پایگاه به فاصله ۸۵ کیلومتری از پایگاه امداد و نجات بین شهری علی چعب در محور شوش – اهواز و با همین میزان با پایگاه امداد و نجات بین شهری حسینیه در محور اندیمشک – پل زال احداث شده است، افزود: باید با توجه بیش از پیش مسئولین به این امر و احداث پایگاه‌های امدادی در این محورها، زمینه‌ساز کاهش خطرپذیری باشیم.

وی با اشاره به میزان هزینه‌های صرف شده برای احداث این پایگاه اظهار کرد: این پایگاه با بیش از ۶۰ میلیارد ریال از محل درآمدهای داخلی این جمعیت و با همیاری و مساعدت جمعیت هلال احمر کشور احداث و تجهیز شده است.

خدادادی تصریح کرد: به یاری خداوند از امروز نجاتگران جمعیت هلال احمر با استقرار در این پایگاه آماده ارائه خدمت به هم میهنان عزیز به ویژه مردم شریف شهرستان شوش خواهند بود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=1915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.