• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل مطالب: 1270
6

آغاز امتحانات دانشگاه فنی و حرفه ای

  • کد خبر : 1947
  • 25 خرداد 1399 - 9:31

آغاز امتحانات دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان از ۱۴ تیر به صورت مجازی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: امتحانات پایان ترم همه درس‌هایی که به صورت مجازی ارائه شدند، از ۱۴ تیرماه به صورت مجازی آغاز می‌شوند. بهزاد علوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای آغاز کلاس‌های مجازی ۸ هزار و […]

آغاز امتحانات دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان از ۱۴ تیر به صورت مجازی

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: امتحانات پایان ترم همه درس‌هایی که به صورت مجازی ارائه شدند، از ۱۴ تیرماه به صورت مجازی آغاز می‌شوند.

بهزاد علوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای آغاز کلاس‌های مجازی ۸ هزار و ۲۳۰ جلسه کلاس غیرحضوری برگزار و با ۵ هزار و ۶۶۳ فایل آموزشی تولید شد. همچنین کلاس‌های مجازی تا تکمیل آموزش و پوشش کامل سرفصل‌های مصوب درس‌ها، تا ۱۱ تیر ادامه دارند.

وی در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم بیان کرد: آزمون‌های پایان ترم همه درس‌هایی که به صورت مجازی برگزار شدند، از ۱۴ تیرماه به صورت مجازی آغاز می‌شوند و تا ۲۶ تیر ادامه دارند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان ادامه داد: در طول نیم‌سال جاری، فعالیت‌های آموزشی دانشجویان مانند پروژه‌های دانشجویی، حل تمرین و آزمون‌های مستمر به صورت مداوم در حال انجام است.

علوی در پایان گفت: آن دسته از درس‌های عملی و کارگاهی که با تایید مدرس و مدیرگروه امکان اتمام آن‌ها در نیم‌سال جاری وجود ندارد، ناتمام مانده و در نیم‌سال آینده بدون محاسبه در سقف واحدهای اخذ شده دانشجو، برای این نیم‌سال لحاظ می‌شود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=1947

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.