• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

سفر رئیس قوه قضائیه به خوزستان

  • کد خبر : 2092
  • 31 خرداد 1399 - 22:10

رئیس قوه قضائیه به زودی به استان خوزستان سفر می کند حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در اهواز ضمن اشاره به حضور میدانی خود در منطقه اسلام‌آباد و پیگیری مشکلات مردم اظهار کرد: در منطقه اسلام آباد چند مشکل اساسی وجود دارد که شامل فاضلاب، […]

رئیس قوه قضائیه به زودی به استان خوزستان سفر می کند

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در اهواز ضمن اشاره به حضور میدانی خود در منطقه اسلام‌آباد و پیگیری مشکلات مردم اظهار کرد: در منطقه اسلام آباد چند مشکل اساسی وجود دارد که شامل فاضلاب، آسفالت و برق است.

وی در رابطه با ساخت‌وسازهای بی‌رویه در این منطقه افزود: تعدادی از افراد متمول با توجه به رانت‌هایی که در استان اتفاق می‌افتد و با توجه به عدم تعیین محدوده به شدت در حال سواستفاده هستند و آنچه که من احساس کردم این است که زمین‌خواری به شدت در حال اتفاق افتادن است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: یک انسان فقیر اگر بخواهد خانه‌ای بسازد به انواع و اقسام او را آزار می‌دهند اما افرادی هستند که هکتارها زمین را بدون سند رسمی، قطعه‌بندی کرده و حتی واگذار می‌کنند.

وی افزود: همچنین خیابان‌ها برخلاف دستورات مجموعه شهرداری و غیره در حال توسعه است که در مجموع این‌ها سبب شده که مطالبات به حق مردمی افزایش پیدا کند و از جهت دیگر عدم توجه یا کم‌توجهی را از جانب برخی مسؤولین شاهد هستیم.

موسوی‌فرد گفت: فضای آموزشی به این منطقه تخصیص پیدا کرده است اما متاسفانه با رانت‌هایی که اتفاق افتاده مشکلاتی ایجاد شده است که در این زمینه نیز پیگیر هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: اما مشکل اصلی وجود چندین نفری است که مانند زالو به جان مردم افتاده‌اند اما ما از آن‌ها غافل نیستیم و گمان نکنند حالا که با کمک چند مسؤول توانسته‌اند مشکلشان را حل کنند از دید ما مخفی است بلکه زیر ذره‌بین هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به زمین‌خواران و مفسدان اقتصادی افزود: به حول و قوه الهی به زودی آقای رئیسی به استان خواهد آمد و ما کار خود را خواهیم کرد، تا آن زمان هرچه میخواهید ببلعید اما همه این‌ها در پایان به مردم باز خواهد گشت.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=2092

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.