• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل مطالب: 1272
7

تجمع کارکنان آبفار روبروی استانداری

  • کد خبر : 2106
  • 01 تیر 1399 - 2:48

کارکنان طرحی آبفار مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند حدود ۱۰۰ نفر از کارکنان طرحی شرکت آب‌ و فاضلاب روستایی خوزستان روز شنبه باحضور مقابل ساختمان این شرکت و هچنین استانداری خوزستان خواستار پرداخت مطالباتشان شدند. یکی از نیروهای شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان به خبرنگاران گفت: این شرکت حدود ۶۳۲ نیروی طرحی دارد که […]

کارکنان طرحی آبفار مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند

حدود ۱۰۰ نفر از کارکنان طرحی شرکت آب‌ و فاضلاب روستایی خوزستان روز شنبه باحضور مقابل ساختمان این شرکت و هچنین استانداری خوزستان خواستار پرداخت مطالباتشان شدند.

یکی از نیروهای شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان به خبرنگاران گفت: این شرکت حدود ۶۳۲ نیروی طرحی دارد که از این تعداد ۱۲۳ نفر مجوز بکارگیری از وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور دارند و ردیف بودجه برای آنها تعریف شده‌است.

علی کشفی ادامه داد: مابقی نیروهای طرحی به دلیل برخی کم‌ کاری های مسئولان موفق به کسب مجوز استخدام نشده‌اند و حقوق و مزایای آنها از محل‌های مختلف مانند بودجه‌های عمرانی، صندوق توسعه و بودجه جاری پرداخت می‌شود.

به گفته این فرد ۶ ماه حقوق کارکنان قراردادی این شرکت پرداخت نشده است و نزدیک به ۶ سال است این روند پرداخت حقوق با چندین ماه تاخیر ادامه دارد و از سال ۹۵ تاکنون نیز سنوات این کارکنان داده نشده است.

وی بیان کرد: در بین نیروهای طرحی افرادی با سابقه ۲۸ سال و حتی افرادی در سن بازنشستگی نیز وجود دارد، برخی آنها مدرک دکترا دارند اما هنوز سرنوشت قرارداد آنها نامشخص است.

کشفی توضیح داد: با ادغام شرکت‌های آبفای شهری و روستایی استان خوزستان مدیریت جدید حاضر به پذیرش پرداخت حقوق نیروهای طرحی نشد و این کارکنان بلاتکلیف هستند

.وی با اشاره به عدم پرداخت حقوق از بهمن ماه سال گذشته تاکنون به نیروهای طرحی گفت: درحال حاضر نیروهای طرحی نگران هستند که باوجود سابقه کاری، تعدیل شوند.

قائم مقام شرکت آبفای روستایی خوزستان (آبفار) چندی پیش در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به پیگیری برای پرداخت حقوق عقب افتاده این کارکنان بیان کرد: شرکت آبفار استان مشکلات مالی بسیاری دارد به همین دلیل نزدیک به پنج ماه است که تعدادی از کارکنان این شرکت حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

عادل حرباوی ادامه داد: در حال پیگیری هستیم تا مشکل قراردادها و همچنین پرداخت حقوق این کارکنان حل شود، امید است با پیگیری‌های مدیر عامل آبفای خوزستان در سطح وزارت به زودی شاهد حل مشکلات این کارکنان باشیم.

۲۶خرداد و ۱۳ اردیبهشت ماه امسال نیز این کارکنان در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات خود مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کرده بودند.چندی پیش شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی خوزستان با یکدیگر ادغام شدند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=2106

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.