• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
5

دستگیری کیف قاپ حرفه ای در رامهرمز

  • کد خبر : 2167
  • 03 تیر 1399 - 23:33

دستبند پلیس “رامهرمز” بر دستان سارق کیف قاپ فرمانده انتظامی “رامهرمز” از دستگیری یک سارق حرفه‌ای کیف قاپ با ۲۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار خابران، سرهنگ “نجم الدین سهرابی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در برخی مناطق شهرستان “رامهرمز” موضوع […]

دستبند پلیس “رامهرمز” بر دستان سارق کیف قاپ

فرمانده انتظامی “رامهرمز” از دستگیری یک سارق حرفه‌ای کیف قاپ با ۲۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خابران، سرهنگ “نجم الدین سهرابی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در برخی مناطق شهرستان “رامهرمز” موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۲ با اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند یک سارق کیف قاپ در خصوص سرقت های به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه متهم در تحقیقات به عمل آمده به ۲۴ فقره سرقت کیف قاپی در شهرستان “رامهرمز” اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان “رامهرمز” به شهروندان توصیه کرد: از تردد در نقاط تاریک و خلوت بپرهیزند، در حد امکان از قرار دادن وسایل و اشیاء قیمتی در داخل کیف خود پرهیز و والدین از واگذار کردن تلفن همراه به کودکان و فرزندان خردسال خود در موقع خروج از منزل خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=2167

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.