• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل مطالب: 1272
6

حضور نماینده رامهرمز در جلسه شورای اداری

  • کد خبر : 2303
  • 11 تیر 1399 - 0:35

ابراهیم متینیان در جلسه شورای اداری شهرستان رامهرمز حضور و به مواردی پرداخت نماینده مردم شهرستان های رامهرمز و رامشیر با حضور در جلسه شورای اداری رامهرمز ضمن تبریک دهه کرامت و هفته قوه قضاییه در جمع مدیرانی شهرستانی مسائلی را عنوان کردند؛ابراهیم متینیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس افزود؛ مجلس یازدهم […]

ابراهیم متینیان در جلسه شورای اداری شهرستان رامهرمز حضور و به مواردی پرداخت

نماینده مردم شهرستان های رامهرمز و رامشیر با حضور در جلسه شورای اداری رامهرمز ضمن تبریک دهه کرامت و هفته قوه قضاییه در جمع مدیرانی شهرستانی مسائلی را عنوان کردند؛
ابراهیم متینیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس افزود؛ مجلس یازدهم در اوج مشکلات بی سابقه ۴۰ سال گذشته تشکیل شد اما با این اوصاف اعتقاد داریم می شود در دل تحریم ها کارهای بزرگی انجام داد. ما همیشه در هر شرایطی ایستادگی کردیم، جمهوری اسلامی در این سال ها سختی های زیادی دید که از هر سختی درس بزرگ را پاس کرد و اکنون بعنوان ابرقدرت جهانی شناخته می شود پس هر سختی که وجود دارد ما باید از ان بعنوان فرصت استفاده کنیم

ابراهیم متینیان ادامه داد: مسئولین و مدیران باید ضمینه را برای تحول و نوآوری فراهم کنند و با وجود همه ی مشکلات باید امیدوار و پر تحرک باشند. مدیریت جهادی و اتکا به بخش خصوصی یکی از موثرترین راه های مقابله با تحریم هاست.


وی افزود: من خدمتگزار مردم هستم و نماینده حق نظارت دارد اما دخالت درون قوه ای هرگز ،ما باید در این شرایط سخت اقتصادی که بر مردم تحمیل شده است خدمت گزاری صادق باشیم .


نماینده حوزه رامهرمز ،رامشیر اظهار داشت: معیار من در بعد نظارتی مجلس بر ادارت و دستگاه های شهرستانی بر مبنای خدمتگزاری مدیران است و مدیری که مردم را تکریم کنند عزیز من هستند و سنجش و ارزیابی مسولین باید بر اساس خدمت و رضایت مندی مردم باشد .


ابراهیم متینیان در بخش دیگر از صحبت های خود عنوان کردند که فرماندار باید ظرف یک ماه آینده تمام مدیران شهرستانی را موظف به ارائه طرح های و برنامه های خود کند و دوران عافیت طلبی های اداری را هر چه سریعتر تمام کنند و به آستین خدمت و تلاش را بالا بزنند.


وی گفت: از نظر من انقلابی واقعی کسی است که خدمت کند، محرومیت زدایی کند، عدالت محور باشد و در شرایط حساس امروز انقلابی واقعی در خط مبارزه با کرونا و خدمت به مردم است.


متینیان تصریح کرد: هیچ مصونیتی در مبارزه با فساد در کار نیست ،تکیه گاه و حیات خلوت هیچ مسئولی با اتکا به قدرت نماینده نخواهم شد. در ادامه صحبت به انتصابات اشاره کرد و گفت؛ فرماندار در انتصاب مدیران بدون استعلام های لازم تخصصی و صلاحیتی حق گماردن هیچ مدیری را ندارد و همراه بودن در ایام انتخابات هیچ برتری نسبت به سایر افراد ندارد.‌

وی در پایان به موضوع اشتغال پرداخت و گفت: اشتغال از بزرگترین دغدغه ی جوانان است و ما قول های خوبی برای اشتغال گرفته ام اما یقین دارم بخش زیادی از بار اشتغال را باید مدیران شهرستانی با رایزنی های خود در استان بردارند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=2303

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.