• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل مطالب: 1272
10

حق مناطق جنگی رامهرمز_رامشیر

  • کد خبر : 2331
  • 12 تیر 1399 - 20:46
حق مناطق جنگی رامهرمز_رامشیر

ابراهیم متینیان نماینده شهرستان های رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی پیگیری حق مناطق جنگی شهرستان رامهرمز در نشست تعدادی از بازنشستگان می شود. وی بیان داشت: شهرستان رامهرمز بارها مورد هدف موشک ها و بمباران هوایی رژیم بعثی عراق قرار گرفت و با وجود پایگاه پنجم شکاری خود دال بر منطقه جنگی بودن […]

ابراهیم متینیان نماینده شهرستان های رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی پیگیری حق مناطق جنگی شهرستان رامهرمز در نشست تعدادی از بازنشستگان می شود.

وی بیان داشت: شهرستان رامهرمز بارها مورد هدف موشک ها و بمباران هوایی رژیم بعثی عراق قرار گرفت و با وجود پایگاه پنجم شکاری خود دال بر منطقه جنگی بودن مناطق رامهرمز و رامشیر می باشد .

در این نشست فرهاد غلامی دبیر کمپین پیگیری حق مناطق جنگی شهرستان رامهرمز ضمن ارائه ی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در یک سال گذشته، موضوع حق مناطق جنگی را یکی از مطالبات به حق کارمندان شاغل و بازنشسته ی رامهرمز دانسته -که سهوا و یا عمدا از این امتیاز محروم شده اند و با اجرای ناقص و نادرست ماده ۱۱۲ برنامه ششم توسعه ،به جای التیام زخم های ساکنین این مناطق ، باعث عمیق تر شدن زخم به جای مانده از جنگ شدند وی از آقای متینیان در خواست نمودند که با تلاش و جدیت این کار عام المنفعه و ماندگار را انجام دهند.

همچنین با توجه به عدم نتیجه گیری اقدامات نماینده پیشین به دلیل شتابزدگی، پیشنهاد نمودند که ابتدا موضوع را در جلسه مجمع نمایندگان استان مطرح و دیگر نمایندگان استان را همراه نمایند.
سپس جلسه ای را با سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ترتیب دهند و اگر بتوانید کل نمایندگان استان را ترغیب نمایند که در این جلسه حضور داشته باشند و موضوع را بعنوان مطالبه ی کل استان مطرح نمایند قطعا بهتر نتیجه میگیرند.

نماینده رامهرمز و رامشیر هم در خصوص حق مناطق جنگی شهرستان های حوزه ی انتخابیه خود رامهرمز و رامشیر گفتند: با توجه به این که شهرستان رامهرمز بارها مورد هدف موشک ها و بمباران هوایی رژیم بعثی عراق قرار گرفت و با وجود پایگاه پنجم شکاری خود دال بر منطقه جنگی بودن مناطق رامهرمز و رامشیر می باشد بنابراین پیگیری لازم با توجه به مستندات انجام خواهد گرفت.

متینیان ادامه داد: با توجه به اینکه رامهرمز در هشت سال دفاع مقدس مرتب مورد هجوم هواپیماها و موشک های رژیم بعث عراق شده بود و افراد زیادی از مردم رامهرمز و رامشیر شهید و مجروح شدند ، خواستار اجرای حق مناطق جنگی به شاعلین و بازنشستگان هستیم.


در پایان مدارک و مستندات منطقه جنگی بودن شهرستان رامهرمز به همراه امضاهای جمع آوری شده ی کارمندان شاغل و بازنشسته و تاییدیه ی امام جمعه محترم رامهرمز جهت پیگیرهای بعدی تحویل نماینده ی محترم گردید.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=2331

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. نتیجه چی شد؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.