• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
7

عدم انتقال آب از خوزستان

  • کد خبر : 3460
  • 24 تیر 1399 - 21:22

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان: رئیس سازمان محیط زیست قول داد مانع از انتقال آب شود رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست قول داده است که تا پایان این دولت، اقدامی در خصوص انتقال آب از استان خوزستان و به ویژه تونل بهشت‌آباد انجام نشود. سیدکریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران، در […]

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:

رئیس سازمان محیط زیست قول داد مانع از انتقال آب شود

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست قول داده است که تا پایان این دولت، اقدامی در خصوص انتقال آب از استان خوزستان و به ویژه تونل بهشت‌آباد انجام نشود.

سیدکریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت پروژه تونل انتقال آب بهشت‌آباد اظهار کرد: در جلسه‌ای که چند روز پیش با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست داشتیم، دغدغه‌ها و مطالبات مجمع نمایندگان در خصوص انتقال آب و به ویژه تونل انتقال آب بهشت‌آباد مطرح شد.

وی افزود: سازمان حفاظت محیط زیست مکاتبه‌هایی با وزارت نیرو در خصوص انتقال آب داشته است که این مکاتبات از آقای کلانتری دریافت شد که به عنوان گزارش، آن‌ها را ارائه خواهیم کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص توقف طرح انتقال آب بهشت‌آباد تصریح کرد: سازمان حفاظت محیط زیست پذیرفته است در نامه‌ای کتبی به وزارت نیرو اعلام کند که طرح انتقال آب بهشت‌آباد مجوز زیست محیطی ندارد و در این زمینه مکاتباتی نیز انجام شده است.

حسینی بیان کرد: آقای کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست قول داده است که تا پایان این دولت، اقدامی در خصوص انتقال آب از استان خوزستان و به ویژه تونل بهشت‌آباد انجام نشود و بر این اساس قول می‌دهیم که تا پایان این دولت بحث انتقال آب منتفی است.

وی افزود: در این جلسه همچنین آقای کلانتری عنوان کرد که به هیچ وجه مجوز انتقال آب برای تونل بهشت‌آباد را صادر نمی‌کند و مجمع نمایندگان خوزستان نیز پیگیر جمع‌آوری کارگاهی هستند که برای اجرای طرح تونل انتقال آب بهشت‌آباد فعال شده بود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3460

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.