• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
6

تامین آب عشایر رامهرمز

  • کد خبر : 3686
  • 13 مرداد 1399 - 21:18

آب موردنیاز عشایر “رامهرمز” با رعایت مسائل بهداشتی تأمین می‌شود مدیر امور عشایر شهرستان “رامهرمز” گفت: به دلیل پراکندگی حوزه جغرافیایی و نداشتن منابع آب پایدار در رامهرمز عشایر نیازمند تامین آب شرب و غیر شرب هستند؛ اداره امور عشایر با ماشین آلات، آب مورد نیاز افراد و احشام آنها را تأمین می‌کند. وحید نیکروان […]

آب موردنیاز عشایر “رامهرمز” با رعایت مسائل بهداشتی تأمین می‌شود

مدیر امور عشایر شهرستان “رامهرمز” گفت: به دلیل پراکندگی حوزه جغرافیایی و نداشتن منابع آب پایدار در رامهرمز عشایر نیازمند تامین آب شرب و غیر شرب هستند؛ اداره امور عشایر با ماشین آلات، آب مورد نیاز افراد و احشام آنها را تأمین می‌کند.

وحید نیکروان اظهار داشت‌: به‌علت بارندگی و تغییر محل عشایر، مسیرتردد عشایر ایل راه‌ها دچار تخریب و آب رفتگی شده و مشکلات فراوانی برای عشایر از جمله تاخیر در کوچ آنها بوجود می‌آید.

وی افزود: در راستای تسهیل کوچ عشایر، جاده‌های ارتباطی دارای فرسودگی با اعتبارات عمرانی و همکاری فرمانداری شهرستان تعمیر و مجددًا به چرخه کوچ برگشتند.

مدیر امور عشایر رامهرمز بیان کرد: به دلیل پراکندگی حوزه جغرافیایی و نداشتن منابع آب پایدار در شهرستان رامهرمز عشایر نیازمند تامین آب شرب و غیر شرب هستند. به دلیل گرمای بیش از حد و رعایت بهداشت، اداره امور عشایر با ماشین آلات، اقدام به آب‌رسانی به افراد و احشام می‌کنند.

وی با بیان اینکه عشایر سرمایه کشور هستند گفت: عشایر به دلیل ییلاق و قشلاق و تغییر حوزه‌ی چرای دام‌های خود با مشکلاتی مواجهه می‌شوند که این اداره با سرکشی و پیگیری مستمر مشکلات آنها در ییلاق و قشلاق سعی در به حداقل آوردن رنج ناشی از کوچ می شود.‌‌

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3686

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.