• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل مطالب: 1272
10

بررسی مشکلات قرارگاه جهادی امام رضا(ع) رامشیر

  • کد خبر : 3844
  • 22 مرداد 1399 - 23:39
بررسی مشکلات قرارگاه جهادی امام رضا(ع) رامشیر

جلسه بررسی مشکلات و کمبودهای حوزه سلامت و بهداشت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در شهرستان رامشیر برگزار شد با حضور سبحانی مسئول سلامت و بهداشت قرارگاه مرکزی جهادی امام رضا علیه السلام تهران، جلسه برسی مشکلات و کمبودهای حوزه سلامت و بهداشت قرارگاه جهادی امام رضا(ع) رامشیر امروز ۲۲ مرداد ۹۹ برگزار شد. در […]

جلسه بررسی مشکلات و کمبودهای حوزه سلامت و بهداشت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در شهرستان رامشیر برگزار شد

با حضور سبحانی مسئول سلامت و بهداشت قرارگاه مرکزی جهادی امام رضا علیه السلام تهران، جلسه برسی مشکلات و کمبودهای حوزه سلامت و بهداشت قرارگاه جهادی امام رضا(ع) رامشیر امروز ۲۲ مرداد ۹۹ برگزار شد.

در این نشست که با حضور شکوهی مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) رامشیر،قنواتی مسئول دفتر نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی،هاشمی رئیس ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی،فخری عضو کمیسیون بانوان و جامعه زنان رامشیر،غبیشاوی مدیرمرکز نیکوکاری و حمید نماینده قرارگاه جهادی امام رضا در مشراگه همراه بود، مشکلات و کمبودهای قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام شهرستان رامشیر در بحث بهداشت و سلامت مورد برسی و ارزیابی قرار گرفت.

مسئول قرارگاه امام رضا (ع) در رامشیر پیرامون این جلسه گفت: به منظور رفع مشکلات و کمبودهای حوزه سلامت و بهداشت این قرارگاه، براساس توافقات دولت و وزارت بهداشت و درمان کشور، ۱۴شهرستانِ هدف به منظور رفع کمبودهای حوزه بهداشت و سلامت توسط قرارگاه جهادی امام رضا(ع) انتخاب شدند که طی رایزنیهایی که داشتیم، رامشیر جزو این ۱۴ شهرستان است که به امید خدا با تلاشهای مجلس و قرارگاه مرکزی امام رضا (ع) امیدواریم در راستای رفع مشکلات و کاستی های موجود موفق عمل کنیم.

وی افزود: در ادامه این نشست ها کارگروه های عمران و اشتغال و تعلیم و تربیت طی امشب و فردا با حضور نمایندگان قرارگاه کشوری و مدیران آموزش و پرورش در شهرستان رامشیر برگزار خواهدشد.

شکوهی تصریح کرد: علیرغم پیگیری های مکرر از طریق معاون محترم فرماندار رامشیر جهت بازدید میدانی مسئولین نامبرده در نشست از مراکز درمانی رامشیر، مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامشیر علاوه بر اینکه در این نشست حضور نیافتند، اجازه و همکاری لازم را جهت بازیدید میدانی مراکز مورد اشاره را ندادند، در حالی که مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های امیدیه،ماهشهر و رامهرمز نهایت همکاری را با مسئولین قرارگاه مرکزی امام رضا(ع) را داشتند.

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.