• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل مطالب: 1270
11

وزیر کشور مسئول پاسخگویی حادثه تلخ روستای ابوالفضل اهواز است

  • کد خبر : 3959
  • 09 شهریور 1399 - 17:17
وزیر کشور مسئول پاسخگویی حادثه تلخ روستای ابوالفضل اهواز است

سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیر کشور مسئول پاسخگویی حادثه تلخ روستای ابوالفضل اهواز است. حادثه ناگوار یورش به مردم در روز هفتم محرم نشان از بی تدبیری و عدم درک واقعیت های استان است، آقایان زمین خواران واقعی را رها کرده اند یقه مردم محروم را گرفته اند […]

سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیر کشور مسئول پاسخگویی حادثه تلخ روستای ابوالفضل اهواز است.

حادثه ناگوار یورش به مردم در روز هفتم محرم نشان از بی تدبیری و عدم درک واقعیت های استان است، آقایان زمین خواران واقعی را رها کرده اند یقه مردم محروم را گرفته اند ! مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص اتفاقات استان سکوت نکند، ورود و موضع گیری قاطع نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان مدبرانه بود.

سیدمحمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس با انتقاد از اتفاق روی داده در یورش به اهالی محروم روستای ابوالفضل اهواز به بهانه زمین خواری گفت: آقایان زمین خواران واقعی را که به قول نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان که در جای جای استان مشغول چپاول و غارت هستند را رها کرده اند اما یقه مردم محروم و بی نوا را گرفته اند!.

وی گفت: این اقدام آنهم در روز هفتم محرم که در خوزستان به یوم العباس مشهور است نشان دهنده اوج بی تدبیری و عدم درک واقعیت های استان است.

نماینده مردم آبادان با انتقاد به بی حرمتی به کودکان و زنان به ویژه روحانی سید این روستا گفت: جسارت علنی مامور اجرائیات به سید بزرگوار واقع دردناک و تاسف انگیز بود.

مولوی با اشاره به ورود و موضع گیری برخی نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به موضوع از جمله آیات عظام کعبی و فرحانی اظهار داشت: مجمع نمایندگان خوزستان نیز در خصوص ادامه این بی تدبیری ها و اتفاق روی داده نباید سکوت کنند.

مولوی افزود: وزیر کشور بایستی پاسخگوی این بی تدبیری روی داده در حمله به اهالی محروم روستای ابوالفضل در ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) باشد و با بانیان این اتفاق برخورد قاطع بکند.

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.