• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

اولین سفر استانی قالبیاف بعد از ریاست مجلس به خوزستان

  • کد خبر : 3983
  • 11 شهریور 1399 - 12:05
اولین سفر استانی قالبیاف بعد از ریاست مجلس به خوزستان

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس یازدهم ساعتی پیش در بدو ورود به آبادان با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.  محمدباقر قالیباف سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در محل گلزار شهدای آبادان  افزود:تلاش می شود مدت زمان پایان طرح های در دست اجرا و مشکلات طرح‌های عمرانی در آستانه تنظیم بودجه سال آینده و قانونگذاری برنامه هفت […]

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس یازدهم ساعتی پیش در بدو ورود به آبادان با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

 محمدباقر قالیباف سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در محل گلزار شهدای آبادان  افزود:تلاش می شود مدت زمان پایان طرح های در دست اجرا و مشکلات طرح‌های عمرانی در آستانه تنظیم بودجه سال آینده و قانونگذاری برنامه هفت ساله در بحث نظارت و بودجه با کمک قوه مجریه برطرف شود.

وی همچنین هدف از سفر چهار روزه خود به استان خوزستان را بررسی روند اجرای طرح‌ها و آشنایی با مشکلات این استان عنوان کرد و اظهار داشت: در این سفر با حضور روسای کمیسیون‌های مختلف مجلس وظیفه اول خود که نظارت دقیق بر پروژه‌ها و طرح‌ها است را انجام می‌دهیم.

رییس مجلس شورای اسلامی ،فاضلاب، آبهای سطحی ، مشکلات بخش کشاورزی و نخلستان‌ها همچنین سدتنظیمی چوئبده را از مشکلات شهرستان‌های آبادان و خرمشهر عنوان کرد و افزود:در تلاش هستیم با کمک دولت در روند اجرای پروژه ها در زمان بندی مشخص به نتیجه برسیم.

وی همچنین ضمن ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت:شهیدان در مقاومت و ایستادگی خوش درخشیدند و درس مقاومت را به ملت ایران یادآوری کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود:همه مدیون خون شهدا هستیم و باید با روحیه جهادی با تلاش و کار جدی توقع شهدا که همان کار برای مردم است را سرلوحه  برنامه‌های خود قرار دهیم و با همان روحیه مشکلات استان را برطرف کنیم.

محمدباقر قالیباف صبح امروز به اتفاق جمعی از مسئولان استان خوزستان و شهرستان آبادان بر مزار شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم این شهرستان حضور یافت.

وی همچنین از روند احداث اسکله صیادی ثامن الائمه آبادان بازدید کرد.

قرار است در سفر رییس مجلس شورای اسلامی به خوزستان پس از نشست‌های کارشناسی که در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، درخصوص موانع و مشکلات موجود تصمیم‌گیری لازم در همان شهرستان انجام شود.

محمدباقر قالیباف قرار است برای بررسی مشکلات خوزستان، در همه ۱۴ حوزه انتخابیه استان خوزستان حضور پیدا کند.

این نخستین سفر قالیباف پس از انتخاب وی به عنوان رییس مجلس به یکی از استان های کشور است .

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.