• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
5

توزیع سیم کارت رایگان بین دانش آموزان خوزستان

  • کد خبر : 4031
  • 16 شهریور 1399 - 0:17
توزیع سیم کارت رایگان بین دانش آموزان خوزستان

مدیرمخابرات منطقه خوزستان گفت:توزیع سیم کارت اعتباری انارستان به صورت رایگان بین دانش آموزان این استان آغاز شده است. رحیم فلاح زاده در این خصوص بیان کرد: با توجه به شرایط موجود و لزوم استفاده از بستر دیتا برای آموزش دانش آموزان در سال تحصیلی جدید با توجه به دغدغه خانواده ها در استفاده از […]

مدیرمخابرات منطقه خوزستان گفت:توزیع سیم کارت اعتباری انارستان به صورت رایگان بین دانش آموزان این استان آغاز شده است.

رحیم فلاح زاده در این خصوص بیان کرد: با توجه به شرایط موجود و لزوم استفاده از بستر دیتا برای آموزش دانش آموزان در سال تحصیلی جدید با توجه به دغدغه خانواده ها در استفاده از فضای مجازی فرزندان شان، سیم کارت اعتباری همراه اول انارستان ویژه دانش آموزان با ویژگی های خاص طراحی و به صورت رایگان در اختیار کودکان و نوجوانان بین سنین ۶ تا ۱۸ ساله قرار می گیرد.

وی با اشاره به نحوه دریافت و فعال کردن این سیم کارت گفت: با ارسال عدد ۲۲۰ از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۶۸۶۰ و دریافت کد فعال سازی می توان برای دریافت این سیم کارت ثبت نام کرد و پس از آن یکی از والدین با در دست داشتن کارت ملی هوشمند خود و شناسنامه جدید فرزندشان و به همراه داشتن کد فعال سازی می توانند نسبت به دریافت سیم کارت انارستان فرزند خود اقدام کنند.

فلاح زاده در ادامه افزود؛ سیم کارت اعتباری همراه اول انارستان در دفاتر پیشخوان دولت، مراکز فروش و نمایندگی های همراه اول در سطح استان، برای دانش آموزان به صورت کاملا رایگان، فعال سازی و توزیع می شود.

وی با بیان اینکه این سیم کارت متناسب با نیاز کودکان و نوجوانان دانش آموزان به اینترنت پاک از سوی شرکت مخابرات و همراه اول تهیه شده است گفت؛ سیم کارت انارستان با امکان فراهم شدن استفاده دانش آموزان از فضای اینترنت سالم، امن و پرسرعت با بسته های متنوع و متناسب با نیاز دانش آموزان طراحی شده است.

وی یکی از مهم ترین ویژگی سیم کارت اعتباری همراه اول انارستان نسبت به دیگر سیم کارت ها را داشتن اینترنت دوست دار و با محتوای اختصاصی برای کودکان و نوجوانان اعلام کرد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان افزود: بسته خوش آمدگویی رایگان با حجم ۳ گیگا بایت اینترنت پرسرعت نسل ۴.۵ به همراه ۱۰۰دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه ای و ۱۰۰پیامک به صورت رایگان به هنگام فعال سازی و یک بسته اینترنت ۲۴ گیگ ۶ ماهه نیز برای استفاده دانش آموزان در نظر گرفته شده است که هر ماه به مدت یک هفته، بسته ۴ گیگا بایت اینترنت به صورت خودکار فعال می شود.

فلاح زاده اظهار داشت: خریدن بسته های دیتا با تخفیف ۲۵ درصد و بسته های مکالمه ارزان تر با ۳۸ درصد تخفیف و قابلیت اتصال به سامانه آموزشی شاد، از دیگر ویژه گی های سیم کارت اعتباری همراه اول انارستان ویژه دانش آموزان است.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.