• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

اعتراض و مطالبه سفت و سخت شورای شهر مشراگه / مسئولان سرعت مرگ را بگیرند!

  • کد خبر : 4130
  • 02 مهر 1399 - 21:47
اعتراض و مطالبه سفت و سخت شورای شهر مشراگه / مسئولان سرعت مرگ را بگیرند!

  به گزارش خابران،سانحه منجربه آتش سوزی و از بین رفتن یک دستگاه تریلی در روز های گذشته بر روی پل ترانزیتی شهر مشراگه که باعث مسدودی چند ساعته این محور حیاتی منطقه شده بود، صدای اعتراض،انتقاد و مطالبه سفت و سخت و جدی شورای شهر مشراگه را به همراه داشته است. شورای شهر مشراگه […]

 

به گزارش خابران،سانحه منجربه آتش سوزی و از بین رفتن یک دستگاه تریلی در روز های گذشته بر روی پل ترانزیتی شهر مشراگه که باعث مسدودی چند ساعته این محور حیاتی منطقه شده بود، صدای اعتراض،انتقاد و مطالبه سفت و سخت و جدی شورای شهر مشراگه را به همراه داشته است.

شورای شهر مشراگه در متن اعتراض خود به ناکارآمدی برخی مسئولان، به برخی از علل رخدادهای ناگوار چند سال اخیر در این مسیر ترانزیتی اشاره کرده اند و خواستار رسیدگی به مشکلات و معضلات موجود شدند.

متن اعتراض و مطالبه‌گری شورای شهر مشراگه به شرح ذیل می‌باشد:

با گذشت سیصد و اندی روز از تصادف منجر به مرگ در ورودی شهر مشراگه، اینک و در سوگ فاجعه‌ای دیگر اذهان عمومی به سمت چرایی رخ داد این حوادث منعطف شده است.

عواملی که باسوءمدیریت برخی مسئولان ناکارآمد جان و سرمایه مردم را نشانه گرفته و موجب سیاه‌روزی آنان شده است‌.

ذیلاََ به چند مورد از علل تصادفات در پر رفت‌وآمدترین محور ترانزیتی خوزستان اشاره می‌شود:

۱. پل ترانزیتی شهر مشراگه که دهه‌هاست بار طاقت‌فرسای حمل و نقل میلیونی در سطوح مختلف شهری، شهرستانی، استانی و کشوی را بر دوش خود تحمل می‌کند امروز ناتوان از پاسخگویی به تردد روزافزون، بر شانه‌های خود است.

فاز دوّم پل که قراربود تراکم تردد در این قسمت از شهر را بهبود ببخشد در مرحله نصب پایه‌ها – در میان وعده‌های “راه و ترابری” – سال‌هاست در حال خیس خوردن است!

۲. نصب سرعتکاه در ورودی‌های شهر که مصوبه یک سال پیش مسئولان شهرستانی در بازدید از مشراگه بود تیپاخورده از ناکارآمدی و بی‌تدبیری عوامل پروژه، بعد از آن که جان مردم را به سخره گرفت، با شکایات و اعتراضات اهالی نسبت به نبود علائم هشدار دهنده در شب، جمع‌آوری شد.

۳.جاده‌ای که قرار بود پل را به سه راهی سرانجام وصل کند اینک و پس از ۳سال نیمه‌کاره به حال خود رها شده و معلوم نیست چه زمان به بهره‌برداری برسد!

براستی مسئولان ناکارآمد راه و ترابری چه توجیهی برای فرار از این بی‌‌مسئولیتی‌ها و تهدید جان و مال مردم دارند؟

در این بین تاکید مسئولان در رده‌های مختلف مدیریتی بر رسیدگی به وضعیت بغرنج پرترددترین مسیر ترانزیتی خوزستان نیز هیچگاه به جایی نرسید. حتی آن زمان که نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان پشت تریبون نماز جمعه داد از مظلومیت مردم مشراگه برآورد و از دستگاه‌های زیربط خواست به وضعیت ورودی این شهر توجه ویژه داشته باشند.

امروز و ماه‌ها پس از انتخاب نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، نه تنها مردم مشراگه بلکه قاطبه رانندگان، مسافران و عابرانی که مکرراََ از مشراگه گذر می‌کنند خواستار رسیدگی به بی‌مسئولیتی مدیران راه و ترابری شهرستان هستند.

براستی تا کی باید جان مردم و خانواده‌هایشان و حاصل دسترنجشان بازیچه بی‌مسئولیتی مدیران ناکارآمد شود؟

و چه زمانی قرار است مردم مشراگه شاهد فاجعه از دست رفتن عزیزان خود در مسیر باریک و پرتردّد ورودی‌های شهرشان باشند؟

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.