• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
6

رئیس اوقاف رامهرمز: ۱۵۰ هکتار از اراضی موقوفه را احیا کردیم

  • کد خبر : 4374
  • 05 آبان 1399 - 10:12
رئیس اوقاف رامهرمز: ۱۵۰ هکتار از اراضی موقوفه را احیا کردیم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامهرمز در گفتوگو با خبرنگار خابران به اهم اقدامات این اداره از سال گذشته تا به امروز اشاره کرد. حجت الاسلام مسیح روحیانی پور گفت: در سالهای ۹۸ و ۹۹ با حمایت سازمان اوقاف کشور و استان مبنی بر احیای اراضی موقوفه رامهرمز توانستیم ۱۵۰ هکتار را احیا […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامهرمز در گفتوگو با خبرنگار خابران به اهم اقدامات این اداره از سال گذشته تا به امروز اشاره کرد.

حجت الاسلام مسیح روحیانی پور گفت:
در سالهای ۹۸ و ۹۹ با حمایت سازمان اوقاف کشور و استان مبنی بر احیای اراضی موقوفه رامهرمز توانستیم ۱۵۰ هکتار را احیا و به زیر کشت گندم و جو ببریم.

وی اضافه کرد:
از دیگر اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه رامهرمز، در امر احیای اراضی موقوفه این شهرستان،ایجاد و ساخت دامداری است که در حال حاضر در حال پرورش و پرواربندی است که از مزایای این مهم می توان به اشتغال مستقیم ۱۰ نفر و حدود ۲۰ الی ۳۰ نفر غیر مستقیم اشاره کرد.

روحیانی پور ادامه داد:
حدود ۳۰ هکتار از این اراضی را ذرت کشت کردیم و جا دارد از حمایت های سازمان اوقاف استان و فرماندار شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

رئیس اداره اوقاف رامهرمز از تصمیم به ساخت درمانگاهی به مساحت ۴۵۰ متر مربع به نیت آزادی زندانیان جرائم عمد سخن گفت و افزود:
با آغوش باز به استقبال خیرین و سرمایه گذاران شریف در ساخت این درمانگاه خواهیم رفت و امیدواریم با کمک این عزیزان درمانگاه مورد اشاره ساخته شود.

وی در پایان از تلاش های ابراهیم متینیان،نماینده مردم رامهرمز و رامشیر و همکاری و حمایت کشاورزان ، مستاجرین در امور موقفه و همچنین واقفین و هیئات امناء امام زادگان و مساجد و حسینیه ها در امور مختلف از جمله مقابله با ویروس منحوس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.