• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل مطالب: 1272
7

حساب رامشیر پاک است، بی خیال کرونا!

  • کد خبر : 4385
  • 05 آبان 1399 - 21:39
حساب رامشیر پاک است، بی خیال کرونا!
در شهری که به گفته ریاست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر اساس میزان بروز بیماری در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، بیشترین تعداد مبتلایان به کووید۱۹ را دارد، چگونه ممکن است عملکرد چشمگیری در راستای مقابله با این ویروس، از مجریان سلامت شهرستان به چشم خود ندید؟

خابران/هم اکنون، پارک های بزرگ شهرستان رامشیر بدون اعمال محدودیتی ولو کوچک، با روشنایی‌ای دلچسب، پذیرای کودکان و شهروندان هستند!

پارکهای رضوان(شهربازی)، شهروند و خلیج فارس رامشیر پر بازدیدترین تفرجگاه‌های این شهرستان هستند که با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران و جهان و مقابله همگانی تمامی دستگاه‌های مدیریتی و بهداشتی با این بیماری، بدون اعمال هیچگونه محدودیتی از سوی دستگاه‌های مربوطه همچون شهرداری شهرستان مملو از جمعیت هستند.

با وجود هشدارهای پی در پی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در رابطه با افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان و قربانیان این ویروس در روز های اخیر و هشدار و تشبیه ساعاتی پیش سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان مبنی بر احتمال وقوع زمستان سیاه کرونا در خوزستان، اما شاهد بی توجهی محض سازمان های مدیریتی رامشیر در راستای مقابله ملموس با این بیماری هستیم.

شهرستان رامشیر از زمان شیوع ویروس کرونا یکی از شهرهای پر خطر استان بوده و کماکان در حالت هشدار جدی قرار دارد.بطوریکه در روز جاری باز هم شاهد از دست دادن جوانی دیگر در خانواده های رامشیری بودیم.

در اینکه شهروندان هر منطقه میبایست تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و نقش بسزای خود در قطع زنجیره انتقال را ایفا کنند شکی نیست.اما مدیریت شهرداری رامشیر و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان باید در این رابطه پاسخگو باشند که به چه دلیل قانع کننده‌ای، پر بازدیدترین تفرجگاه های رامشیر بدون اعمال محدودیتی کار ساز در حال پذیرایی از شهروندان هستند؟

در شهری که به گفته ریاست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر اساس میزان بروز بیماری در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، بیشترین تعداد مبتلایان به کووید۱۹ را دارد، چگونه ممکن است عملکرد چشمگیری در راستای مقابله با این ویروس، از مجریان سلامت شهرستان به چشم خود ندید؟! ولو در حد خاموشی پارکها و فضاهای سبز که در این برهه از سال بهترین مکانهای تفرجگاهی هستند.

حال باید منتظر ماند و چشم به انتظار پاسخگویی دستگاه‌های مربوطه به عدم تدبیر مناسب در امر مقابله با ویروس کرونا باشیم و به صورتی شفاف، پرده از دلایل عملکرد ضعیف و کوتاهی ارگانهای مکلف به امر مقابله مثمر ثمر با کووید۱۹ در رامشیر برداشت.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.