• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل مطالب: 1272
7

استاندار خوزستان خبر داد: تلاش حداکثری برای افتتاح بیمارستان ۲۴۲ تختخوابی فوق تخصصی آیت الله طالقانی (ره) آبادان در سال جاری

  • کد خبر : 4460
  • 09 آبان 1399 - 9:07
استاندار خوزستان خبر داد: تلاش حداکثری برای افتتاح بیمارستان ۲۴۲ تختخوابی فوق تخصصی آیت الله طالقانی (ره) آبادان در سال جاری
این بیمارستان دارای ۷ بلوک و از مجهزترین بیمارستان های استان خوزستان و جنوب کشور است که در کنار بیمارستان قدیمی آیت الله طالقانی (ره) در حال ساخت است.
خابران/  استاندار خوزستان گفت: بیمارستان ۲۴۲ تختخوابی فوق تخصصی آیت الله طالقانی (ره) آبادان کاملا استاندارد و آموزشی ساخته شده است و امیدواریم تا پایان سال و در عمر دولت آماده بهره برداری شود.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان طی بازدیدی از پروژه بیمارستان ۲۴۲ تختخوابی فوق تخصصی آیت الله طالقانی (ره) آبادان گفت: با احتساب موانع پیش رو، این پروژه حداکثر تا پایان سال جاری به بهره‌برداری رسیده و در اختیار دانشکده علوم پزشکی شهرستان آبادان قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد:  این بیمارستان با کمک و مساعدت بنیاد مستضعفان (بنیاد علوی) در حال ساخت می باشد که خوشبختانه تا این لحظه شاهد پیشرفت حدود ۹۰ درصدی آن بودیم.

شریعتی با اشاره به فراهم سازی هرچه سریعتر شرایط اخذ انشعابات این پروژه گفت: این بیمارستان کاملا استاندارد و آموزشی ساخته شده است و تجهیز آن نیز به عهده دولت و وزارت بهداشت و درمان است که امیدواریم تا پایان سال و در عمر دولت آماده بهره برداری شود.

شایان ذکر است که‌ این بیمارستان دارای ۷ بلوک و از مجهزترین بیمارستان های استان خوزستان و جنوب کشور است که در کنار بیمارستان قدیمی آیت الله طالقانی (ره) در حال ساخت است.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.