• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل مطالب: 1272
6

اعلام آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان/ اهواز، امیدیه، آغاجاری، بهبهان، آبادان، رامهرمز و کارون در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) کرونا قرار گرفتند

  • کد خبر : 4509
  • 12 آبان 1399 - 13:18
اعلام آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان/ اهواز، امیدیه، آغاجاری، بهبهان، آبادان، رامهرمز و کارون در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) کرونا قرار گرفتند
هیچ نقطه ای از استان در وضعیت سفید قرار ندارد و با ادامه این روند مجبور به اعلام درخواست جهت اعمال محدودیت های شدیدتر در سطح استان خواهیم شد.

خابران/ دکتر فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: با توجه به اعلام آخرین بررسی وزارت بهداشت از وضعیت شهرهای استان از نظر شیوع کرونا؛ مسجدسلیمان کماکان در وضعیت بحرانی (فوق پرخطر) قرار دارد و محدودیت های اعلامی برای گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ از امروز به مدت یک هفته دیگر تمدید شد و تنها اصناف ضروری در این شهر قادر به فعالیت هستند.

همچنین با توجه به روند افزایشی بستری مبتلایان کووید۱۹، شهرهای اهواز، امیدیه، آغاجاری، بهبهان، آبادان، رامهرمز و کارون در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) کرونا قرار گرفته اند

به مردم هشدار میدهیم تا از برگزاری مراسمات ترحیم، عروسی و هرگونه تجمع به شدت پرهیز کنند و فرمانداری ها نیز مکلف شدند تا با همکاری سایر دستگاه ها از برگزاری هرگونه تجمع در شهرها جلوگیری کنند.

بی تفاوتی بخشی از جامعه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی موجب شده تا روند بستری بیماران بدحال که نیازمند بستری در بخش ICU باشند افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد.

برخلاف هفته های گذشته، هیچ نقطه ای از استان در وضعیت سفید قرار ندارد و با ادامه این روند مجبور به اعلام درخواست جهت اعمال محدودیت های شدیدتر در سطح استان خواهیم شد.

در شرایط کنونی، تنها راه پیشگیری از ابتلا به این بیماری، رعایت اصول بهداشتی شامل: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از حضور در تجمع و شستن مستمر دست ها است و انتظار میرود تا مردم برای حفظ سلامت خود و اطرافیان، رعایت اصول بهداشتی را در بالاترین سطح مورد توجه قراردارند.

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.