• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل مطالب: 1272
7

امام جمعه شهرک طالقانی از استخدام های عجیب در پتروشیمی های ماهشهر پرده برداری کرد 

  • کد خبر : 4550
  • 16 آبان 1399 - 13:11
امام جمعه شهرک طالقانی از استخدام های عجیب در پتروشیمی های ماهشهر پرده برداری کرد 
فردی با تحصیلات دیپلم استخدام شده و علیرغم اینکه تاکنون یکسال و اندی در تهران به سر میبرد جای تعجب است که کارکرد ایشان بدون حضور فیزیکی به صورت ماهیانه توسط مسئول مربوطه تایید و حقوقشان پرداخت می گردد!

خابران/ سید سلمان هاشمی: مسئولین با قانون‌شکنی، اجحاف بزرگی در حق جوانان جویای کار می‌کنند، این روزها احتکار و گرانی به اوج خود رسیده است

سید سلمان هاشمی امام جمعه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به وضعیت آمریکا پس از انتخابات درمواجهه با ایران؛ اظهار کرد: در بحث انتخابات آمریکا همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: هرکس رئیس‎جمهور آمریکا شود، سیاست ما تغییر نمیکند؛ سیاست ما با رفت و آمد اشخاص تغییر نمیکند.
وی افزود: قصه ی جمهوری خواه و دمکراتها شبیه دو فصل پاییز و زمستان است ، که هر دو خطرناکند ولی اگر بدن ما و همچنین سیستم ایمنی ما قوی باشد هیچ خطری متوجه ما نخواهد بود، ولی اگر ضعیف باشیم با یک نسیم خیلی ملایم بیمار خواهیم شد، همه اذعان دارند که تحریم ها فقط سی درصد توانسته اثر منفی روی اقتصاد کشور ما بگذارد و بقیه هفتاد درصد مربوط به ضعف مدیریتی داخلی است. یک مثال ساده که این روزها همه با آن مواجه هستیم، بحث گرانیست که به اوج خودش رسیده است و مقام معظم رهبری در روز سه شنبه هشدار دادند که گرانی توجیه ندارد. واقعا احتکار و گرانی به اوج خودش رسیده؛ اخیراً روغن در فروشگاه ها یافت نمی شود، لاستیک ماشین ناپدید شده، قیمت پوشک بچه سر به فلک کشیده و قیمت اقلام، یک به یک بالا می کشند! واقعاً چرا؟
هاشمی در ادامه گفت: در شهرک طالقانی می بینیم که بعضی از توزیع کنندگان روغن، این کالا را به تنهایی در اختیار مردم قرار نمی دهند و مشتری را مجبور می کنند که همراه آن یک یا دو قلم کالا را بخرند؟ این مساله به هیچ عنوان قابل توجیه نیست؟ قیمت صیفی جات و یا سیمان و فولادی که مواد اولیه اش در داخل کشور وجود دارد و ربطی به خارج از کشور ندارد چند برابر شده است ! توجیه پذیر نیست؟
وی اذعان داشت: پشت پرده فقط جریان غرب گرا یا غرب گدا است. مذاکره این جریان هم با عزت نیست،جریان لیبرال و غربگرا محدودند،اما رسانه ها و وبسایت های فراوان دارند با افکار سخیف خودشان، به مردم القاء می کنند که اگر “بایدن ” رای بیاورد همه چیز گل و بلبل خواهد شد ، درصورتیکه همین بایدن گفته است که:تحریم های من علیه ایران سخت گیرانه، همه جانبه و هوشمند خواهد بود.
امام جمعه شهرک طالقانی خاطرنشان کرد: روزنامه های غربگرا سعی بر این دارند که فضا را به نفع خود بچینند،یکی از بزرگترین مصادیق تحریف القاء دمکرات خوب و جمهوری خواه بد است و همچنین القاء تقلیل دشمنی آمریکا از یک مسئله ریشه ای به یک مسئله فردی، که بگویند ترامپ آدم دیوانه ایست،انگار که دمکرات ها عاشق ما بودند و هوای ما را داشتند، این جای تاسف دارد که روزنامه ی امید جوان تصویر “جو بایدن” را منتشر کرده و نوشته رویای ایران این است که در آبان ماه ۹۹ اگرترامپ شکست بخورد ، آقای روحانی به بایدن تماس تلفنی خواهد داشت ، یا اینکه قیمت دلار کاهش می یابد و یا برجام احیا می شود، واقعا جای تاسف دارد جریان غربگرا، در حال حاضر ترامپ را دیو و بایدن را دلبر معرفی می کند و در حال ترمیم چهره زشت آمریکا هستند.
سید سلمان هاشمی افزود: بر خلاف درشت نمایى رسانه اى و بزک سازى حضور بایدن و دشوارنمایى حضور ترامپ، اتفاق عمده اى که پس از انتخاب هریک از این دو نفر خواهد افتاد، چند هفته شوک روانى مثبت یا منفى است. ما اگر قوی و قدرتمند باشیم ترامپ یا بایدن هیچ کاری نمی توانند انجام دهند، اگر ضعیف باشیم و خودمان را به جریانات غربی وابسته کنیم و چشممان به غربیها باشد، هر دو از ما باج و امتیاز می گیرند. چیزی که مهم است تقویت ابعاد مختلف اقتصاد، امنیت و فرهنگ ایران انقلابى و انسجام داخلى و اعتمادسازى بیشتر به مردم نجیب و صبور ایران است.
خطیب نماز جمعه شهرک طالقانی در فراز دیگری از خطبه ها با اشاره به برخورد با متخلفین؛ متذکر شد: شنیده ها حاکی از آن است که فردی با تحصیلات دیپلم ادبیات علوم انسانی سال ۹۸ استخدام شده و علیرغم اینکه تاکنون یکسال و اندی در تهران به سر میبرد جای تعجب است که کارکرد ایشان بدون حضور فیزیکی به صورت ماهیانه توسط مسئول مربوطه تایید و حقوقشان پرداخت می گردد! آیا این ظلم و اجحاف در حق جوانان تحصیل کرده ما نیست؟مسئولین محترم آیا این مساله را پیگیری کرده اید؟مسئولین با قانونشکنی، اجحاف بزرگی در حق جوانان جویای کار میکنند
سید سلمان هاشمی در پایان عنوان کرد: آیا این تخلف نیست! که یکی از مسئولین ارشد سازمان منطقه ویژه مجوز استخدام دو نفر کارمند رسمی دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر را در یکی از واحدهای سازمان صادر می نماید؟آیا اولویت استخدام ها با افراد شاغل و رسمی است؟ یا فرزندان بومی ، متخصص و جویای کار؟ الم یعلم بان الله یری-آیا نمی دانست که خداوند او را می بیند؟

 

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.