• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل مطالب: 1272
7

نشست و دیدار سرپرست فرمانداری رامشیر با دهیاران بخش مشراگه

  • کد خبر : 4610
  • 18 آبان 1399 - 19:10
نشست و دیدار سرپرست فرمانداری رامشیر با دهیاران بخش مشراگه
از مهمترین وظايف دهياران و نقش آنان، آبادی و توسعه روستا است، دهياران باید با برنامه ريزی و تلاش شبانه روزی در مسیر توسعه و آبادانی روستا تلاش و قدم بردارند.

خابران/ به منظور بررسی و رفع مشکلات موجود درحوزه مدیریت روستائی بخش مشراگه ، سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر با دهیاران نشست برگزار کرد.

عبادی ضمن تشکر از زحمات دهیاران و شوراهای روستاهای بخش مشراگه، به همت دهیاران جهت انجام اقدامات مؤثر جهت مقابله، کنترل و پیشگیری با ویروس کرونا پرداخت و گفت: ضد عفونی و گندزدایی مستمر اماکن و معابر روستایی، لزوم جلوگیری از تجمعات غیر ضروری، عدم برگزاری مراسم عزا و یا عروسی، کنترل ورودی های روستاها و آموزش لازم به روستائیان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی جهت مقابله با کرونا بسیار مهم و حائز اهمیت هستند.

عبادی افزود: دهیاران از مدیران ارشد، رابط و بازوی توانمند جهت به نتیجه رسیدن کارهای اجرایی و مدیران در روستاها هستند، دهیاران پل ارتباطی مردم با بخشدار و فرمانداری را جهت نشان دادن کمبود ها و ضعف ها میباشند و نقش موثر و بسزایی را در شناسایی کمبودها میتوانند ایفا کنند.

وی ادامه داد: تشکیل دهیاری ها از مهمترین اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای رسیدگی به روستاها و رفع مشکلات فرهنگی، عمرانی و زیرساختی در سطح روستاها است.

عبادی در ادامه گفت: از مهمترین وظایف دهیاران و نقش آنان، آبادی و توسعه روستا است، دهیاران باید با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی در مسیر توسعه و آبادانی روستا تلاش و قدم بردارند.

در این نشست یاوری سرپرست بخشداری مشراگه و دهیاران گزارشی از روند کارهای اجرایی و در حال اقدام، مشکلات اُفت فشار آب و شکستگی های پی در پی در روستا،زیر ساخت و آسفالت معابر، اقدامات جهت توسعه شبکه برق، مطالبه عوارض ارزش افزوده از نفت را بیان و خواستار رفع شدند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.