• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
7

اعتبار مبارزه با ویروس کرونا در پتروشیمی بندرماهشهر افزایش یافت

  • کد خبر : 4647
  • 21 آبان 1399 - 13:13
اعتبار مبارزه با ویروس کرونا در پتروشیمی بندرماهشهر افزایش یافت
میانگین ۶۰ تا ۷۰ تخت بیمارستانی در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت، با توجه به سرمای پیش رو و احتمال افزایش بیماران کرونایی درخواست افزایش بخش دیگری از بیمارستان نفت و اختصاص آن به مبتلایان کرونا را داده ایم.

خابران/ دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شورای راهبردی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال جهت مقابله با کرونا خبر داد.

شورا راهبردی مدیران عامل شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ۳۰۰ میلیارد ریال جهت مقابله و مبارزه با کرونا اختصاص داد، این شورا در ماه های گذشته نیز مبلغ ۵۰۰ میلیارد را جهت مقابله با کرونا اختصاص داده بود و حال کمک ها خود را به  ۸۰۰ میلیارد ریال رساند.

مهرزاد غیبی دبیر کمیته شرایط اضطراری حاضر در این جلسه گفت: احتمال افزایش بیماران کرونایی با نزدیک شدن به زمستان و ماه های سرد سال وجود دارد و نیازمند ضرورت افزایش ظرفیت بخشهای مربوط به مراقبت از بیماران کرونایی هستیم.

محمد شنبدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر با اشاره به شدید شدن کرونا در دنیا، کشور و همچنین استان گفت: شهرستان بندرماهشهر با وجود بندرگاه، عبور و مرور ، ترافیک و شرایط خاص ترانزیتی ،کارشناسان شرایط حاکم را  قرمز و خطرناک تری را تصور میکردند، که خوشبختانه با کمک های صنعت پتروشیمی و مجموعه نیروها و عوامل دخیل در شهرستان، شرایط حفظ و وارد وضعیت پرخطر تا کنون نشده است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان بندرماهشهر ادامه داد: با تقسیم کار به صورت برنامه ریزی شده  در سطح شهرستان و از همه مهم تر سه مرکز درمانی حاجیه نرگس معرفی، بیمارستان نفت و تامین اجتماعی، میانگین ۶۰ تا ۷۰ تخت بیمارستانی در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت، با توجه به سرمای پیش رو و احتمال افزایش بیماران کرونایی  درخواست افزایش بخش دیگری از بیمارستان نفت و اختصاص آن به مبتلایان کرونا را داده ایم.

در پایان جلسه نیازمندی های سیستم بهداشت و درمان در خصوص مبارزه با کرونا به مدیران پتروشیمی گزارش شد و ۲۰۰ میلیارد ریال جدید برای ادامه ی کار و تامین نیازمندی های اعلام شده به تصویب رسید.

علاوه بر این مبلغ،  مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به صورت رزرو به تصویب رسید که در صورت اعلام نیاز بیشتر، به این امر اختصاص داده می شود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.