• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل مطالب: 1272
12

ارتقای جایگاه کنکوری شهرستان رامشیر با حمایت ازاستعدادهای دانش آموزی

  • کد خبر : 4652
  • 22 آبان 1399 - 12:33
ارتقای جایگاه کنکوری شهرستان رامشیر با حمایت ازاستعدادهای دانش آموزی
آئین افتتاح خانه کنکور عصر روز گذشته چهارشنبه ۲۱ آبان ماه ۹۹ با حضور ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، سالم عبادی فرماندار و جمعی از مسئولین و فرهنگیان برگزار شد.

خابران / مدیر آموزش و پرورش رامشیر، گفت: تقویت بنیه علمی دانش آموزان سبب ارتقای جایگاه علمی و کنکوری شهرستان می شود.

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر، علی شریفی عصر چهارشنبه ۲۱ آبان ماه ۹۹ در آئین افتتاح خانه کنکور که با حضور ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، سالم عبادی فرماندار و جمعی از مسئولین و فرهنگیان برگزار شد، تصریح کرد: در راستای تجهیز و راه اندازی خانه کنکور، مبلغ ۳ میلیارد ریال اعتبار از طرف اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز خوزستان هزینه شده است.

وی با اشاره به هوشمند سازی کلاس های خانه کنکور، توضیح داد: همه فعالیت های کنکوری مانند کارگاه های آموزشی، تولید محتوای الکترونیک و کلاس های تست زنی با بهره گیری از مشاورین و مدرسین مجرب بومی و غیربومی در خانه کنکور انجام می شوند.

شریفی با بیان اینکه طرح شناسایی دانش آموزان مستعد پایه دوازدهم به پایان رسیده است، گفت: در مرحله دوم طرح که با مشارکت مسئولین محترم ادارات و خانواده های شریف رامشیری انجام می شود این دسته از دانش آموزان حمایت مالی و فکری می شوند.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با اظهار اینکه راه اندازی خانه کنکور فضایی مناسب و آرام برای تحصیل دانش آموزان فراهم می آورد، خاطرنشان کرد:
تمرکز فعالیت های کنکوری، ارائه آموزش های تخصصی و تقویت بنیه علمی دانش آموزان از مهمترین اهداف راه اندازی این مرکز آموزشی است.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.