• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

آغاز فرایند پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد با آزمون از ۱۶ آذر و بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون ) از ۲۵ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی

  • کد خبر : 4793
  • 19 آذر 1399 - 21:17
آغاز فرایند پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد با آزمون از ۱۶ آذر و بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون ) از ۲۵ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی
فرایند ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی ( بدون آزمون) برای نخستین بار از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ آذر امکان پذیر است، پذیرش دانشجویان برای تحصیل در نیمسال ( بهمن ۹۹ ) خواهد بود.

خابران / پیمان سلیمانی پور رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز از آغاز پذیرش دانشجویان بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون ) خبر داد.

سلیمانی گفت: پذیرش دانشجویان بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحدِ رامهرمز برای ترم بهمن ماه ۹۹ آغاز شد و علاقه مندان میتوانند در رشته های موجود ادامه تحصیل دهند.

وی ادامه داد: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد با آزمون برای مهر ماه ۱۴۰۰ نیز میسر است.

رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز در ادامه افزود: فرآیند ثبت نام از روز سه شنبه ۱۶ آذر ماه ۹۹ در مقطع کارشناسی ارشد با ( آزمون ) در سایت www.sanjesh.org امکان پذیر و
تا ۲۳ آذر ۹۹ ادامه خواهد داشت.

سلیمانی پور تصریح کرد: فرایند ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی ( بدون آزمون) برای نخستین بار از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ آذر امکان پذیر است، پذیرش دانشجویان برای تحصیل در نیمسال ( بهمن ۹۹ ) خواهد بود.

سلیمان پور افزود: علاقمندان به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون می توانند همه روزه با مراجعه به حوزه معاونت آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحدِ رامهرمز، نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند و یا اطلاعات خود را که شاملِ نام و نام خانوادگی، کد ملی، رشته های موردِ تقاضا به ترتیب اولویت ( سه رشته ) را به همراه شماره تماس خود جهت برقراری ارتباط ضروری به شماره های ۰۹۱۷۱۴۰۸۶۳۵و ۰۹۱۶۷۷۰۰۵۹۸ پیامک‌ کنند.

رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحدِ رامهرمز در خصوص نحوه پذیرش گفت: زمان، نحوه پذیرش و رشته های مورد نظر در خصوص کارشناسی ارشد بدون آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.

سلیمانی در پایان به رشته های با آزمون این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشجویان جهت ثبت نام در سایت www.sanjesh.org برای ترم مهر ۱۴۰۰ در رشته های ذیل میتوانند اقدام کنند؛
روانشناسی
حقوق جزا و جرم شناسی
عمران (گرایش سازه)
مدیریت دولتی (بودجه و مالیه عمومی)
حسابداری
فقه و مبانی حقوق اسلامی
کشاورزی (اگرواکولوژی)
کشاورزی (مبارزه با علفهای هرز)
زبان و ادبیات فارسی
زبان و ادبیات عرب

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.