• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
6

خروج رامشیر از وضعیت نارنجی پس از ۳ ماه

  • کد خبر : 4797
  • 19 آذر 1399 - 22:40
خروج رامشیر از وضعیت نارنجی پس از ۳ ماه
حفظ موقعیت زرد و تبدیل به وضعیت سفید نیاز به مشارکت همگانی دارد و سهل انگاری و عدم توجه به دستورالعمل های ایلاغی در این خصوص، می تواند وضعیت منطقه را به بحران تبدیل کند.

خابران/ دکتر جمشیدی نسب مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامشیر گفت: در حال حاضر شهرستان رامشیر بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا در وضعیت زرد قرار گرفته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر افزود: وضعیت زرد بدین معناست که بیماری کوید در منطقه از وضعیت بحران به مهار تبدیل شده است.

دکتر جمشیدی نسب با بیان اینکه در بحث مهار بیماری کرونا افراد زیادی زحمت کشیده اند که قابل تقدیر است، افزود: با همان جدیتی که از ابتدا شروع کرده ایم باید ادامه دهیم تا اتفاق ناگواری نیفتد.

وی گفت: با تلاش شبانه روزی همه اعضای ستاد مبارزه با کرونا شهرستان و مدافعان سلامت شهرستان و همراهی مردم فهیم شهرستان رامشیر وضعیت بیماری طی ۳هفته اخیر ثابت هست ولی این را بدانیم که وضعیت شهرستان در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شکننده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامشیر با اشاره به اجرای موفق در کنترل و اقدامات مورد نیاز در مبارزه با کرونا در شهرستان گفت: اقدامات فرماندار محترم ،نیروی انتظامی و سپاه وادارت مختلف از جمله صنعت معدن و اتاق اصناف و دیگر ادرات شهرستان در اجرای مراقبت ها و حمایت ها در بروز بیماری کرونا قدر قابل تقدیر و تشکر است.

دکتر جمشیدی نسب با اشاره به نارنجی اعلام شدن شهرستان‌های همجوار گفت: منطقه زرد به معنی قطع زنجیره انتقال بیماری نیست.

وی خاطر نشان کرد: حفظ موقعیت زرد و تبدیل به وضعیت سفید نیاز به مشارکت همگانی دارد و سهل انگاری و عدم توجه به دستورالعمل های ایلاغی در این خصوص، می تواند وضعیت منطقه را به بحران تبدیل کند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.