• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

مطالبه گری که ۱۳ سال بر زمین مانده است/ شهرداران فقط وعده دادند هیچ کس کار نکرد

  • کد خبر : 4901
  • 19 دی 1399 - 22:18
مطالبه گری که ۱۳ سال بر زمین مانده است/ شهرداران فقط وعده دادند هیچ کس کار نکرد
شکایت های متعدد شهروندان رامشیری ساکن در کوی بیمارستان از عدم خروج آب باران هفته های گذشته

خابران/ شکایت های متعدد شهروندان رامشیری ساکن در کوی بیمارستان از عدم خروج آب باران هفته های گذشته، ما را بر آن داشت تا به اولین خیابان این کوی سری بزنیم

خیابان استقلال معروف به خیابان ۲۰ متری البوعشیره اولین خیابان این منطقه بعد از بلوار اصلی است، خیابانی که با آسفالت بریده بریده و نیمه جانی شروع می شود و با پوششی خاکی به پایان می رسد. شهروندان ساکن در این خیابان میگویند: این وضعیت رهاورد بیش از ۱۳ سال اعتراض و مطالبه ی بی نتیجه است.

سخنان یکی از ساکنان این کوی حاکی از آن است که این منطقه پیش از این زمین کشاورزی بوده که شهرداری با تفکیک و اعلام مسکونی شهروندان زیادی را جهت ساخت به این منطقه کشاند اما پس از فروش زمین های خود و دریافت هزینه های پروانه ساخت، وظایف خود‌ را فراموش کرد و امکاناتی برای شهروندان فراهم نکرد.

وی در ادامه از شرایط نامناسب تردد در زمستان گله کرد و عنوان کرد در زمستان این کوی به دریاچه تبدیل شده و اگر امسال مدارس همچون قبل بود،دانش آموزان مثل هر سال با مشکلات تردد روبرو میشدند.

شهروندان این کوی از وضعیت نامناسب زیرساختی معابر و باتلاقی بودن آنها شکایت داشتند و از خرابی منازل و شوره زار شدن آنها ترس دارند.

شهروندان خیابان استقلال که درخواست و شکایت تا وزارت کشور را نیز بی نتیجه میبینند، در این خصوص گفتند: در زمان شهردار مرحوم حاتمی دستور آماده سازی زیرساخت و آسفالت به مجریان امر داده شد اما متاسفانه بعضی افراد با جا به جای مناطق جهت آسفالت مانع کار شدند، آنها میگویند در زمان فرماندار احسان نیا نامه ای به وزارت کشور هم ارسال و در جواب به انجام آسفالت تاکید و حتی قیر رایگان هر ساله که داده میشد را برای این شهر افزایش دادند اما هیچ گونه آسفالت نسیب این خیابان نشد.

در پایان صحبت از وعده وعید های ناکارآمدی شد که هر چهار سال یکبار اعضای شورا برای کسب رای به کار می برند و گله کردند که برخی با وعده های عمران و آبادی بر سر سفره های ما نشستند، اما گویی آرا گرد فراموشی بر وعده ها است چرا هیچ کدام از مسئولین برای تحقق وعده ها و انجام وظایف مربوطه که موجب احقاق، حقوق شهروندی است گامی برنداشته اند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.