• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
6

عدم ساخت و احداث شبکه فاضلاب، سنگ بزرگ آبفا رامشیر در مسیر تکمیل مسکن مهر

  • کد خبر : 4919
  • 29 دی 1399 - 20:23
عدم ساخت و احداث شبکه فاضلاب، سنگ بزرگ آبفا رامشیر در مسیر تکمیل مسکن مهر
بازی کردن با احساسات و زندگی مردم علی الخصوص زوج های جوان که نیاز مهم بسیاری از آنها برای داشتن منزلی مسکونی بر کسی پوشیده نیست و حدود ۱۱ سال انتظار خانه دار شدن را دارند کار ناپسند و زشتی است که اداره آبفا رامشیر در طول ریاست حسن حسنی به چشم خود دیده و به تعداد نارضایتی های بی شمار شهروندان در کارنامه کاری خود افزوده است.

خابران / پروژه ساخت مسکن مهر رامشیر از سال ۸۹ آغاز شد، و با وجود قرار تحویل در مدت ۳ الی ۴ سال ، تغییر دولت و برخی سیاست های مدیریتی، ادامه پروژه ساخت در اکثر شهرها و همچنین رامشیر را با موانع متعددی رو به رو و در نتیجه متوقف کرد.

حال پس از گذشت قریب به ۱۱ سال و دریافت پیش پرداخت های جدید همچون تکمیل آورده به حساب سازمان ملی و مسکن، از متقاضیان مسکن مهر قرار است، تعداد محدودی از این واحد ها پس از تکمیل، تحویل صاحبان خود گردند.

با اینحال نشست های متعدد با مسئولین و تلاش های استانی آقای خالدی مدیریت اداره راه و شهرسازی مثمر ثمر نبوده، و حالا عدم ساخت و احداث شبکه فاضلاب و خروجی مناسب آن توسط اداره آبفا شهرستان رامشیر، سنگ بزرگ دیگری است در مسیر تکمیل و تحویل منازل مسکن مهر به متقاضیان آن است.

خالدی مدیریت اداره راه و شهر سازی رامشیر می گوید؛ اداره آبفا رامشیر هزینه کامل برای اجرای طرح خروجی فاضلاب مسکن مهر این شهرستان را دریافت نموده است و باید بر تعهدات خود در مورد حل مشکل فاضلاب این منطقه پایبند باشد، اما آنچه در عمل پیداست اداره آبفا رامشیر تنها راه حل این مشکل را در احداث چاه سپتیک(سنتی) میداند و برنامه ای برای رفع اساسی و صحیح مشکل ندارد!

حال بماند که مبلغ این پروژه صرف چه کاری یا در چه شهری هزینه شده است!

اما بازی کردن با احساسات و زندگی مردم علی الخصوص زوج های جوان که نیاز مهم بسیاری از آنها برای داشتن منزلی مسکونی بر کسی پوشیده نیست و حدود ۱۱ سال انتظار خانه دار شدن را دارند کار ناپسند و زشتی است که اداره آبفا رامشیر در طول ریاست حسن حسنی به چشم خود دیده و به تعداد نارضایتی های بی شمار شهروندان در کارنامه کاری خود افزوده است.

سکوت نسبت به مطالبات مردمی،عدم ارائه گزارش عملکردهای مثبت! ، عدم پاسخگویی به شکایات و انتقادات رسانه ها در جهت سکوت آنها به مرور زمان،قطعی و افت فشار مکرر آب در مناطق مختلف شهرستان،گود برداری و حفاری خیابانها در راستای رفع خرابی ها و عدم تعمیر آسفالت خیابانها پس از حفاری،شکستگی های متعدد در خط لوله جدید انتقال آب،دمای به شدت بالای آب خط لوله جدید انتقال آب در تابستان به دلیل زیرسازی غیر کارشناسی،انداختن وظیفه رسیدگی به بخش فاضلاب بر دوش دیگری با وجود دریافت حق فاضلاب از شهروندان! از جمله افتخارات مدیریت آبفا رامشیر است که انتقادات بسیاری را به خود وارد کرده است.

به راستی بقاء چنین مدیریت ضعیفی بر صندلی ریاست بر چه مبنا و اساسی است؟
آیا منافع قشر خاصی بر بقاء چنین مدیریتی در میان است؟
اقدامات مثبت عالی ترین نماینده دولت در شهرستان(فرماندار) به لحاظ نظارت بر امور مدیران رامشیر چه بوده است؟
آیا نماینده مردم رامشیر در مجلس شورای اسلامی،به وظیفه خود مبنی بر نظارت بر عملکرد عالی ترین نماینده دولت در شهرستان به نحو احسن عمل می‌کند؟

پاسخ مرتبطین با این سئوالات چه خواهد بود؟

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.