• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل مطالب: 1272
10

تودیع و معارفه رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهبهان

  • کد خبر : 5404
  • 28 بهمن 1399 - 23:23
تودیع و معارفه رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهبهان

خابران/در جلسه ای با حضور مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان و فرماندار شهرستان بهبهان؛ حجت الاسلام روحیانی پور به عنوان رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهبهان جایگزین حجت الاسلام موسوی شد. روحیانی پور رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامهرمز بود که به مدت ۳ سال در این […]

خابران/در جلسه ای با حضور مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان و فرماندار شهرستان بهبهان؛ حجت الاسلام روحیانی پور به عنوان رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهبهان جایگزین حجت الاسلام موسوی شد.

روحیانی پور رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامهرمز بود که به مدت ۳ سال در این پست مشغول به کار بود.

در این اواخر درآمد های حاصل از برداشت ۱۵۰هکتار کشت گندم و ذرت، و همچنین درآمد کشت زمین های مربچه و درآمد دامداری این چند سال اخیر با وجود ۱۵۰۰ راس موقوفه توکل و همچنین وضعیت زمین میدان صاحب الزمان جنب قدمگاه که به چه کسی واگذارشده، و ماجرای زمینی به متراژ ۴۵۰ متر که توسط خیّری جهت ساخت درمانگاه و خرج درآمد حاصل از آن برای امور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد وقف و در اختیار اوقاف قرار داده بود، در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد و شهروندان خواستار شفاف سازی در این خصوص شده بودند.

در گیر و دار شفاف سازی مسائل مطروحه توسط روحیانی پور ریاست اداره اوقاف رامهرمز و عدم جوابیه رسمی و پاسخ به اذهان عمومی نسبت به موارد مطرح شده، امروز خبر تودیع رئیس این اداره و انتقال وی به بهبهان منتشر شد!

انتقال و انتصاب سریع السیر و بی سر و صدای روحیانی پور شائبه های همکاری مدیران بالا دستی برای خارج کردن او از محوطه شفاف سازی و عدم پاسخ به سوالات مطروحه شهروندان را ایجاد کرده است.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=5404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.