• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

مخالفت با طرح انتقال آب، موضوع نشست مشترک مجمع نمایندگان خوزستان و چهار محال و بختیاری

  • کد خبر : 5495
  • 05 فروردین 1400 - 21:12
مخالفت با طرح انتقال آب، موضوع نشست مشترک مجمع نمایندگان خوزستان و چهار محال و بختیاری
تنش آبی در ۷۰۰ روستای خوزستان در روزهای نخست بهار آغاز شده، و تاسف‌بار است که برخی از روستاهای این استان هنوز از شبکه آبرسانی برخوردار نیستند!

خابران / نشست مشترک مجمع نمایندگان خوزستان و چهار محال و بختیاری با موضوع مخالفت با طرح انتقال آب، در شهرستان شهرکرد استان چهارمحال بختیاری برگزار شد.

ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با حضور در این نشست، بر تقویت منافع مشترک بین دو استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری تاکید کرد.

متینیان گفت: حوزه های امور عشایر، منابع آب و مسیرهای مشترک، از جمله اشتراکات بین دو استان است که باید تقویت شود و از سویی دیگر مشکل کم‌آبی تهدید مشترکی است که باید در خصوص رفع آن همفکری و هم‌افزایی شود.

ابراهیم متینیان افزود: تنش آبی در ۷۰۰ روستای خوزستان در روزهای نخست بهار آغاز شده، و تاسف‌بار است که برخی از روستاهای این استان هنوز از شبکه آبرسانی برخوردار نیستند!

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر به مشکل تامین آب کشاورزی نیز اشاره کرد و ادامه داد: استان خوزستان به استانی صنعتی و کشاورزی شناخته شده است اما متاسفانه عدم تامین آب برای کشاوزی، یکی از مشکلات بزرگ کشاورزان در این روزها برشمرده می شود و درحال نابودی این بخش از تولیدات استان و کشور است.

وی در پایان به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری نیز پرداخت و تصریح کرد: تامین آب کشاورزی که در طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر آن شده بود، تاکنون مورد بهره برداری عملی قرار نگرفته است که انتظار می رود در این خصوص اقدامات شایسته ای در جهت رفاه کشاورزان و مردم خوزستان انجام شود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=5495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.