• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
9

بیانیه میثم داودی نائب رئیس شورا شهر شرافت؛ در خصوص ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر

  • کد خبر : 5693
  • 22 خرداد 1400 - 23:39
بیانیه میثم داودی نائب رئیس شورا شهر شرافت؛ در خصوص ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر
بی‌تردید خدمت به شما مردم وارسته و شایسته مستلزم عزم و توان و پشتکاری عظیم است.

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ
رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَ یَسِّرْ لِی أَمْرِی وَ احْلُلْ عُقْدَهً مِنْ لِسانِی یَفْقَهُوا قَوْلِی.

با سلام و احترام ؛
مسئولیت در جامعه اسلامی علاوه بر این که فرصتیست برای خدمت؛ امانتی الهیست .
همانطور که امام علی (ع) در نامه ۵ نهج البلاغه خطاب به اشعث بن قیس می‌فرماید : حکمرانی برای تو طعمه؛ سرمایه و کاسبی تلقی نگردد بلکه امانتی است بر عهده شما .

بی‌تردید خدمت به شما مردم وارسته و شایسته مستلزم عزم و توان و پشتکاری عظیم است که بنده در طول خدمتگزاری پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شرافت با حمایت و رهنمودهای امام جمعه محترم و برخی از مسئولین خدوم شهر ؛ شهرستان و استان ؛ تلاش کردم تا با حفظ اصالت خویش و پایبندی به سوگند آغازین کار رای شما را نردبان ترقی و پیشرفت شخصی خود تلقی نکرده و با احساس مسئولیت در برابر رای اعتماد شما در حد توان در راستای انتقال نارسائی ها و مشکلات شهر تلاش کردم.

هرچند که پیمودن این مسیر بدون برخی ضعف ها و کاستی ها نبوده ؛ و در فراز نشیب این دوره خدمت وعده هایی نیمه تمام و بدون تحقق صد در صدی باقی خواهد ماند. که مشکل از اتفاقات غیر قابل انتظار و روند اجرایی خارج از توان و اختیارات ما بوده است. و مطمئن هستم در راستای حل مشکلات تمام تلاش خویش را بکار گرفته ام ؛ که امیدوارم مردم نجیب دیارم بر بضاعت مزجات من ببخشند.

البته در این میدان گاه با ناملایمات و تلخند ها و اعمال فشارهایی مبنی بر تحمیل نظر شخصی بعضی از افراد در تصمیمات شورا مواجه می‌شدیم ؛ و چه بسا کار شکنی ها و آسیب هایی از سوی آن افراد خاطی بر پیکره نفس کار ؛ وارد میشد و گاها عرصه خدمتگزاری بیشتر را بر ما محدود میکرد.

اما خدا را گواه می‌گیرم که هیچ کدام از این موارد باعث نشد تا با رای شما معامله و یا اسبابی جهت ترقی و پیشرفت شخصی خود کرده باشم و خدا را شاکرم که تمام تلاش خود را با استقلال و صلابت در چارچوب قانون ضمن حفظ احترام این افراد ؛ مصرف و اهداف مهم نموده ام.

اکنون که زمینه دیگر از تصمیم جهت ورود به میدان عمل ایجاد شد بدین وسیله از آحاد شریف مردم ؛ بزرگان ؛ ریش‌سفیدان جوانان و سایر عزیزان؛ که از سر مهر و محبت در ماه‌ها و هفته‌های جاری با انگیزه‌های خدمتی متفاوت ؛ احتمال خدمتگزاری بیشتری را برای اینجانب متصور بودند در کمال شرمساری و ادب از اعماق وجود ضمن تشکر خالصانه از این عزیزان پوزش طلبیده و عدم توفیق حضور خود را به عنوان کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر شرافت اعلام می دارم .‌

در پایان خالصانه از نزدیکان و منسوبین خود می خواهم که در این عرصه ضمن تلاش برای هر چه باشکوه برگزار کردن انتخابات در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پرهیز از هرگونه تخریب انتخاباتی فارغ از مصادیق حفظ اخلاق ؛ مودت و وحدت را سرلوحه کار خویش قرار دهند و همچون مردمان عزیز سایر شهرها ؛ پای صندوق رای با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورات شورای سلامت مبنی بر اولویت حفظ سلامتی آنها حضور یابند و در انتخاب رییس جمهور و شوراهای اصلح با هدف ارتقا کیفیت زندگی شهری ؛ در ۲۸ خرداد حماسه‌ای دیگر بیافرینند .

 

والعاقبه للمتقین
میثم داودی
خدمتگزار شما در شورای اسلامی شهر شرافت

گفتنی است مهندس میثم داودی ؛ از کارشناسان سازمان تامین اجتماعی و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی ، مدرس دانشگاه ؛ سابقه یکسال ریاست در دوره پنجم شورا شهر؛ ۲ سال نایب رئیس شورا و عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده شورا در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری شرافت می باشد.

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=5693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. بالات نی مهندس

  2. دمت گرم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.