• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
6

درخشش کم نظیر دانش آموزان رامشیری در جشنواره نوجوان خوارزمی

  • کد خبر : 5740
  • 20 تیر 1400 - 21:14
درخشش کم نظیر دانش آموزان رامشیری در جشنواره نوجوان خوارزمی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر از کسب ۳ رتبه برتر جشنواره نوجوان خوارزمی توسط دانش آموزان رامشیری خبر داد.

خابران/ علی شریفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر با بیان اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی به منظور شناسایی، پرورش و شکوفایی استعداد‌ها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان، برگزار می شود، توضیح داد: با توجه به اعلام نتایج نهایی این جشنواره در مرحله استانی، سه گروه از دانش آموزان شهرستان موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

وی در ادامه با اشاره به کسب رتبه نخست استانی توسط دانش آموزان رامشیری، گفت: خوشبختانه زلیخا البوغبیش و حدیث بگدلی دانش آموزان دبیرستان حضرت نرجس (س) با کسب رتبه نخست در محور بازارچه کارآفرینی دانش آموزی به مرحله کشوری راه یافتند.

شریفی با تشریح اینکه علیرضا عباسی دانش آموز دبیرستان غیردولتی شهید علی هاشمی در محور دست سازه ها موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر در بین مناطق کم برخوردار شد، اظهار کرد: رتبه سوم محور آزمایشگاه به علیرضا مسعودنیا و علیرضا نیک روش، دانش آموزان دبیرستان هیئت امنایی فرهنگیان رسید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر در پایان  با تبریک به مدیران، معاونین، دبیران مدارس، خانواده ها و دانش آموزانی که حائز رتبه های برتر شده اند، گفت: خوشبختانه در سال تحصیلی گذشته با وجود بیماری کرونا و غیرحضوری بودن مدارس، روند شرکت دانش آموزان در جشنواره های مختلف استانی و کشوری، افزایش چشمگیری داشته است. بنابراین مشخص شد که ظرفیت علمی و عملی بالایی در بین فرهنگیان و دانش آموزان رامشیری وجود دارد پس انتظار می رود مدیران محترم در ترغیب و تشویق دانش آموزان نقش موثرتری ایفا کنند تا شاهد جهش حضور دانش آموزان در جشنواره ها باشیم.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=5740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.