• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
7

مراسم تقدیر از اصحاب رسانه رامشیر به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد

  • کد خبر : 6051
  • 18 مرداد 1400 - 19:59
مراسم تقدیر از اصحاب رسانه رامشیر به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد
طی مراسمی به میزبانی فرماندار شهرستان رامشیر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان از اصحاب رسانه و اهل قلم تقدیر به عمل آمد.

خابران/ به مناسبت روز خبرنگار، مراسم تقدیر و تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان رامشیر در محل سالن اجتماعات فرمانداری رامشیر به میزبانی دکتر سالم عبادی فرماندار این شهرستان و سرکار خانم زهره عباس زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامشیر برگزار شد.

فرماندار رامشیر در این نشست با بیان این مهم که خبرنگاری از جایگاه حساس و خطیری برخوردار است ادامه داد: خبرنگاران چشمهای بینای جامعه هستند که همیشه باید در انعکاس مطالب به طور صحیح تلاش کنند.عبادی در ادامه از حضور و پوشش خبری انتخابات در ۲۸ خردادماه توسط پایگاه خبری تحلیلی خابران و دیگر خبرنگاران شهرستان تشکر کرد و گفت: از تلاش شما خبرنگاران در پوشش خبری برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات ۱۴۰۰ قدردانی و تشکر می کنم.

در ادامه زهره عباس زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامشیر از حضور همیشه فعال خبرنگاران در عرصه خبر و آگاه سازی به خصوص از زمان شیوع و انتشار ویروس کرونا تا کنون که در جهت فرهنگ سازی و کنترل کرونا در تلاش بودند تقدیر و تشکر کرد.

در پایان نیز سید جواد موسوی جم مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی خابران از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت پیگیری و تخصص سهمیه واکسن کرونا به خبرنگاران تشکر و خواستار هماهنگی بیشتر ادارات شهرستان با پایگاه های خبری و ایجاد تعامل شد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.