• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل مطالب: 1272
11

افتتاح دبیرستان دخترانه نمونه دولتی مشکات در رامشیر

  • کد خبر : 6419
  • 04 مهر 1400 - 11:57
افتتاح دبیرستان دخترانه نمونه دولتی مشکات در رامشیر
راه اندازی دبیرستان نمونه دولتی دخترانه "مشکات" نخستین هدیه مجموعه تعلیم و تربیت شهرستان در سال تحصیلی جدید به مردم شریف رامشیر است که امیدواریم ثمره درخشانی برای دانش آموزان داشته باشد.

خابران/ در نخستین روز از بازگشایی مدارس، دبیرستان دخترانه نمونه دولتی مشکات با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان رامشیر، افتتاح شد.

در آئین افتتاحیه دبیرستان نمونه دولتی “مشکات” ، سالم عبادی فرماندار رامشیر، سرهنگ کیوان منصوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولین ادارات این شهرستان حضور داشتند.

در این مراسم، علی شریفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: دبیرستان نمونه دولتی “مشکات” در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و ارتقای سطح تحصیل دانش آموزان دختر در دوره متوسطه دوم، راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مدارس نمونه دولتی به دلیل کیفیت بالای آموزشی و شرایط و امکانات ویژه ای که دارند مورد توجه والدین و دانش آموزان هستند، توضیح داد: در این مدارس بیشتر دانش آموزان از بهره هوشی بالایی برخوردار هستند و فضای رقابتی بسیار قوی در بین آنها وجود دارد.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: راه اندازی دبیرستان نمونه دولتی دخترانه “مشکات” نخستین هدیه مجموعه تعلیم و تربیت شهرستان در سال تحصیلی جدید به مردم شریف رامشیر است که امیدواریم ثمره درخشانی برای دانش آموزان داشته باشد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.