• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

مقاومت اسکوچیچ مقابل خواسته‌های عجیب یحیی و پرسپولیسی‌ها!

  • کد خبر : 6457
  • 17 مهر 1400 - 19:38
مقاومت اسکوچیچ مقابل خواسته‌های عجیب یحیی و پرسپولیسی‌ها!
به نظر می رسد اظهارات و اصطلاحات استفاده شده از سوی پرسپولیسی ها کاملا هدفمند بوده و با برنامه صورت می گیرد و آنها با توجه به اینکه بیشترین تعداد ملی پوش را بین باشگاه های مختلف داخلی و خارجی در اردوی تیم ملی دارند، دنبال امتیاز گرفتن از فدراسیون فوتبال هستند و اگر موفق به این کار نشوند حداقل برای ناکامی های احتمالی شان بهانه خواهند داشت!

پرسپولیس روز گذشته در حالی سپاهان را با نتیجه ۳-۱ شکست داد که مهدی ترابی، میلاد سرلک و وحید امیری سه ملی پوش خود را در این بازی حضور نداشت تا کادرفنی سرخ ها نتوانند تمام نفرات را در آخرین بازی دوستانه پیش از دیدار با الهلال عربستان استفاده کنند.

البته باشگاه پرسپولیس به درخواست یحیی گل محمدی نامه ای رسمی به فدراسیون فوتبال زده و خواستار آن شده بود تا دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی اجازه دهد سرلک و ترابی یک نیمه در این بازی دوستانه برای پرسپولیس بازی کنند و با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند. با این حال اسکوچیچ به خاطر در پیش بودن بازی حساس ایران و کره جنوبی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر با این درخواست مخالفت کرد تا مدیررسانه‌ای پرسپولیس مدعی شود تیم ملی با پرسپولیس «همکاری نکرد».

به نظر می رسد این قبیل اظهارات و اصطلاحات استفاده شده از سوی پرسپولیسی ها کاملا هدفمند بوده و با برنامه صورت می گیرد و آنها با توجه به اینکه بیشترین تعداد ملی پوش را بین باشگاه های مختلف داخلی و خارجی در اردوی تیم ملی دارند، دنبال امتیاز گرفتن از فدراسیون فوتبال هستند و اگر موفق به این کار نشوند حداقل برای ناکامی های احتمالی شان بهانه خواهند داشت!

چندی پیش بود که یحیی گل محمدی به خاطر مصوبه منع جذب بازیکن خارجی توسط باشگاه های بدهکار و ناکامی پرسپولیس در جذب کی روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان، مصاحبه تندی انجام داد و به زعم بسیاری فدراسیون فوتبال را برای گرفتن امتیاز تحت فشار قرار داد! سرمربی پرسپولیس اواخر شهریور ماه در مصاحبه ای گفت: « بیشترین بازیکن را پرسپولیس به تیم ملی داده، حتی مربی‌هایش آقای باقری و آقای خانبان. من بحث دارم که چرا با مربی‌هایی که با باشگاهش قرارداد دارد برای تیم ملی قرارداد امضا می‌شود اما در شرایطی که خودمان شرایط حساسی داریم و احتیاج داشتیم به این مربیان و بازیکنان اما خیلی راحت اجازه دادیم که این اتفاق بیفتد. همه چیز یک طرفه است. باشگاه ما به فدراسیون سرویس می‌دهد و ما از آن طرف گفتیم یک بازیکن اجازه بدهید ما بگیریم متاسفانه این اجازه را به ما ندادند.»

درست کمی بعد از این اظهارات بود که وقتی لیست دراگان اسکوچیچ برای بازی امارات و کره جنوبی اعلام شد نسبت به اردوهای قبلی تعداد کمتری از پرسپولیس به اردوی تیم ملی دعوت شدند و در بازی با امارات هم از بین سه ملی پوش سرخ ها فقط وحید امیری فیکس بود و میلاد سرلک هم دقایقی کوتاه بازی کرد و به مهدی ترابی هم بازی نرسید. با کنار هم چیدن مصاحبه ها و اظهارنظرهای پرسپولیسی ها و اتفاقات رخ داده در تیم ملی، به نظر می رسد فدراسیون فوتبال نرمش و کرنش خاصی مقابل خواسته های پرسپولیس داشته با این حال پرسپولیسی ها همچنان با درخواست های غیرمنطقی و اصرار به در اختیار داشتن ملی پوشان در بازی دوستانه آن هم در آستانه بازی حساس ایران و کره، دنبال امتیازات بیشتری هستند. به نظر می رسد با ادامه این روند اسکوچیچ که در آستانه خلق رکوردی تاریخی است ناچار شود قلم قرمز روی بازیکنان پرسپولیس و مربیانش بکشد و عطای کار با سرخ ها را به لقایش ببخشد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.