• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل مطالب: 1272
11

بازدید معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از مدارس و هنرستان های شهرستان رامشیر

  • کد خبر : 6600
  • 04 آذر 1400 - 19:35
بازدید معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از مدارس و هنرستان های شهرستان رامشیر
هدایت دانش آموزان به سمت آموزش های فنی و حرفه ای از مهمترین اهداف سند تحول بنیادین است که می بایست رشته های موجود در هنرستان ها با رویکردهای بهتری معرفی شوند.

خابران/ معاون مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از دبیرستان نمونه دولتی مشکات، هنرستان فنی و حرفه ای زکیه (س) و هنرستان کاردانش شهدا رامشیر بازدید کرد.

ناصر علیفر معاون آموزش متوسطه و امین برملا رئیس اداره فنی حرفه ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به همراه علی شریفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر از مدارس بازدید کردند.

در این بازدید ناصر علیفر با اشاره به اهمیت برنامه توسعه سنواتی آموزش فنی حرفه ای و کاردانش، گفت: هدایت دانش آموزان به سمت آموزش های فنی و حرفه ای از مهمترین اهداف سند تحول بنیادین است که می بایست رشته های موجود در هنرستان ها با رویکردهای بهتری معرفی شوند.

وی در ادامه با تقدیر از آموزش و پرورش شهرستان رامشیر برای توسعه آماری در جذب هنرجویان هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش، خاطرنشان کرد: اشتغال، تولید و مهارت آموزی از مهم ترین محورهای توسعه جامعه هستند.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اختصاص تجهیزات جدید به هنرستان های شهرستان رامشیر، تصریح کرد: تامین تجهیزات تخصصی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش از مهمترین اولویت های مجموعه تعلیم و تربیت است که در اسرع وقت انجام می شود

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.