• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل مطالب: 1272
9

سرقت ۹ هزار در منهول فاضلاب در خوزستان

  • کد خبر : 6622
  • 15 آذر 1400 - 3:39
سرقت ۹ هزار در منهول فاضلاب در خوزستان
سرقت بیش از ۹ هزار در منهول فاضلاب از ابتدای سال جاری موجب خسارتی بیش از ۱۵ میلیارد تومانی به شرکت آب و فاضلاب خوزستان داشته است.

خابران/ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در بین خبرنگاران گفت: بیش از ۹ هزار در منهول فاضلاب از ابتدای سال ۱۴۰۰ در استان خوزستان سرقت رفته است.

محمدرضا کرمی نژاد با اشاره به سرقت درهای منهول در خوزستان اظهار کرد: سرقت بیش از ۹ هزار در منهول فاضلاب از ابتدای سال جاری موجب خسارتی بیش از ۱۵ میلیارد تومانی به شرکت آب و فاضلاب خوزستان داشته است.

وی افزود: نگرانی ما فقط از افتادن کودکان در شبکه فاضلاب است که این سرقت‌ها از یک طرف موجب نارضایتی مردم و از طرف دیگر موجب خسارت به آبفا می‌شود.

وی بیان کرد: وقتی در خیابان‌های اهواز بازدید می‌کنم و میبینم در منهول سرقت رفته و به جای آن تایر یا درخت گذاشته‌اند موجب ناراحتی ما می‌شود، مردم باید بدانند ما سریعا درهای منهول جدید را نصب می‌کنیم اما باز هم مشکلاتی برای مردم و آبفا ایجاد می‌شود.

وی، سرقت درهای منهول فاضلاب را از مشکلات عمده در استان دانست و گفت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان با این معضل جدی روبه رو است که تبعات فراوانی را در پی داشته است.

کرمی نژاد با اشاره به مهمترین مشکلات به وجود آمده از سرقت در منهول گفت: سرقت درهای منهول می‌تواند هم خسارت مالی و جانی، خطر سقوط کودکان و سالمندان، ایجاد تصادف و ترافیک و آسیب به شبکه دفع فاضلاب را به همراه داشته باشد که ما نیاز به همکاری مردم و همیاری نیروهای انتظامی را داریم.

وی با بیان اینکه گرفتگی فاضلاب هزینه بر و مشکل زا خواهد بود، افزود: ورود زباله و نخاله در لوله‌های دفع فاضلاب، منجر به گرفتگی سخت مسیر می‌شود.

مدیر عامل آبفای خوزستان تصریح کرد: متأسفانه ما در استان در منهول آهنی و چدنی را تبدیل به کامپوزیت کردیم اما باز هم شاهد سرقت این درهای  منهول هستیم چرا که این درهای  منهول اصلاً ارزش بازیافت ندارد اما باز هم سرقت می‌شود.

کرمی نژاد بیان کرد: در حال خریداری ۱۰ هزار در منهول کامپوزیتی هستیم که به زودی خریداری و در استان توزیع می‌شود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.