• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
9

پاسداشت پیشکسوتان رسانه ” در بهمن ماه ۱۴۰۰ و ” نمایشگاه مطبوعات استان خوزستان ” در بهار ۱۴۰۱

  • کد خبر : 6698
  • 02 دی 1400 - 15:31
پاسداشت پیشکسوتان رسانه ” در بهمن ماه ۱۴۰۰ و ” نمایشگاه مطبوعات استان خوزستان ” در بهار ۱۴۰۱
با حضور تعدادی از اهالی رسانه و به پیشنهاد دکتر شهرام گراوندی مدیریت برنامه ریزی خانه مطبوعات، نخستین جلسه بررسی و هماهنگی دو رویداد پاسداشت پیشکسوتان رسانه ” در بهمن ماه ۱۴۰۰ و ” نمایشگاه مطبوعات استان خوزستان ” در بهار ۱۴۰۱ برگزار شد‌.

خابران/ با حضور تعدادی از اهالی رسانه و به پیشنهاد دکتر شهرام گراوندی مدیریت برنامه ریزی خانه مطبوعات، نخستین جلسه بررسی و هماهنگی دو رویداد پاسداشت پیشکسوتان رسانه ” در بهمن ماه ۱۴۰۰ و ” نمایشگاه مطبوعات استان خوزستان ” در بهار ۱۴۰۱ برگزار شد‌.

تجهیزنیوز گزارش داد؛ در جلسه‌ای با عنوان فوق الذکر، با توجه به قدمت و سابقه ی فعالیت مطبوعات در استان خوزستان و تعدد بالای روزنامه نگاران و خبرنگاران و عکاسان قدیمی ، با دستیابی به تعریفی واحد از عنوان پیشکسوت، مقرر گردید مراسم پاسداشت و بزرگداشت بخشی از پیشکسوتان رسانه های استان با دو پارامتر؛ سابقه حداقل ۲۰ سال حضور در مطبوعات و حداقل حد سنی ۵۵ سال برای آقایان و ۵۰ سال برای خانم ها در بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار گردد.علاوه بر مباحث ذکر شده،از درگذشتگان و شهدای رسانه نیز در این مراسم تجلیل به عمل خواهد آمد.

همچنین مقرر شد در بهار ۱۴۰۱ نمایشگاهی از آثار اهالی رسانه در کنار مسابقه ویژه آثار برتر در رشته های تیتر ، مقاله ، یادداشت و گزارش برگزار گردد.
بخش های جانبی این دو رویداد نیز در کنار این نمایشگاه مشخص شده که همزمان با انتشار پوستر در اطلاعیه های آتی اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6698

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.