• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
10

بازدید مدیرکل راه و شهر سازی استان خوزستان از پروژه مسکن مهر شهرستان رامشیر

  • کد خبر : 6725
  • 06 دی 1400 - 20:34
بازدید مدیرکل راه و شهر سازی استان خوزستان از پروژه مسکن مهر شهرستان رامشیر
مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان به همراه رئیس راه و شهر سازی شهرستان رامشیر از پروژه ٢٠٠ واحدی مسکن مهر رامشیر بازدید، و در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت.

خابران/ مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان به همراه رئیس راه و شهر سازی شهرستان رامشیر از پروژه ٢٠٠ واحدی مسکن مهر رامشیر بازدید، و در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت.

مسکن مهر شهرستان رامشیر با گذشت بیش از ۱۲ سال همچنان با مشکلات زیادی روبرو می باشد، مشکلاتی همچون نبود آسفالت، عدم تکمیل و تحویل ناقص، عدم روشنایی و تکمیل نشدن انشعابات آب، برق وگاز ومهمترین مانع این پروژه که باعث شده مردم حتی با تحویل و تکمیل منازل خود قادر به اسکان نباشند بحث دفع فاضلاب شهری است.
این طرح که توسط پیمانکار آب و فاضلاب استان برنامه ریزی و اجرا شد، در انتها برای خروجی دفع فاضلاب با برنامه ریزی نا صحیح این پروژه با مشکل خروجی مواجه شد.

با پیگیری های پایگاه خبری تحلیلی خابران جهت به ثمر رسیدن این پروژه، امروز بعد از ظهر مهندس رضائی مدیر کل راه و شهر سازی استان خوزستان با پیگیری ها و هماهنگی خالدی رئیس راه و شهرسازی رامشیر برای برطرف کردن موانع مسکن مهر در رامشیر حضور بهم رساند و اقدام به پیگیری آنی برای آسفالت کردن و رفع مشکلات دیگر کردند.

در ادامه این بازدید رضائی مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان، قول تحویل تعدادی از واحد های مسکونی کمیته امداد و بهزیستی، در روز ۲۲ بهمن سال جاری را به پایگاه خبری تحلیلی خابران و شهروندان دادند که انتظار می رود با رفع مشکل پروژه فاضلاب شهری این امر میسر شود.

همچنین با هماهنگی های صورت گرفته قرار است فردا مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان دکتر کرمی نژاد برای بازدید از مسکن مهر رامشیر عازم شهرستان شود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.