• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
6

اجرایی نشدن دستور رئیس جمهور در آزادسازی حریم دریا و رودخانه‌های خوزستان

  • کد خبر : 6861
  • 11 فروردین 1401 - 21:04
اجرایی نشدن دستور رئیس جمهور در آزادسازی حریم دریا و رودخانه‌های خوزستان
۳ماه از دستور رئیس جمهور خطاب به دستگاه هاى دولتى مبنى بر اینکه هیچ دستگاه دولتى حق ندارد ساحل را اشغال کند و باید به میزان قانونى یعنى ٦٠متر به نفع مردم عقب نشینى و ساحل را آزاد کنند گذشت.

خابران/ معاونت مطالبه گرى بسیج دانشجویى خوزستان گفت: با گذشت بیش از چند ماه از دستور رئیس جمهور جهت تخریب ساخت و ساز هاى غیر مجاز در بستر دریا و رودخانه ها اما هنوز در خوزستان خبرى نیست.

وی اظهار کرد: حدود ٣ماه از دستور رئیس جمهور خطاب به دستگاه هاى دولتى مبنى بر اینکه هیچ دستگاه دولتى حق ندارد ساحل را اشغال کند و باید به میزان قانونى یعنى ۶٠متر به نفع مردم عقب نشینى و ساحل را آزاد کنند مى‌ گذرد.

وی در ادامه گفت: در اکثر استان‌هاى شمالى این دستور اجرایى شد و ساخت و سازهایى که مربوط به دولت بود تخریب شدند همه ارگان ها اعم از دادستانى، دادگسترى، استاندارى و فرماندارى این استان ها پاى کار آمدند و روند اجراى این دستور را تسریع بخشیدند.

وی تصریح کرد: در استان خوزستان متأسفانه چنین چیزى دیده نشد و این قضیه باعث رنجش دلسوزان انقلاب در استان شده است به عنوان یک مطالبه جدى از مسئولین مربوطه مى‌خواهیم که به این مسئله ورود کنند تا انشاالله استان خوزستان هم طعم شیرین عدالت را در این حوزه بچشد.

وى همچنین افزود: در برخى از این مکانها دیده مى شود بعضى ارگان‌هاى دولتى علاوه بر اینکه ساخت و ساز غیر مجاز انجام داده اند، حتی برای بازدید از ساحل هم از شهروندان  مبالغ هنگفتى به ازاى هر نفر دریافت مى‌کنند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.