• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
4

سرپرست جمعیت هلال احمر خوزستان منصوب شد

  • کد خبر : 6922
  • 28 فروردین 1401 - 3:16
سرپرست جمعیت هلال احمر خوزستان منصوب شد
پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران طی حکمی وحید شعبانی را به سرپرستی  جمعیت هلال احمر خوزستان منصوب کرد.

خابران/ پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران طی حکمی وحید شعبانی را به سرپرستی  جمعیت هلال احمر خوزستان منصوب کرد.

در متن این حکم خطاب به وحید شعبانی آمده است:«نظر به شایستگی، تعهد و سوابق مفید و ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان خوزستان منصوب می شوید.

باعنایت به اصول مندرج در اساسنامه جمعیت هلال احمر مبنی بر تلاش در جهت تسکین آلام بشری، کمک به امر سلامت جامعه و دفاع از ارزش های انسانی، از جنابعالی انتظار دارم ضمن توجه به جایگاه اجتماعی و فرهنگی استان با بهره گیری از پتانسیل های درون و برون سازمانی، تمام همت و توان علمی و اجرایی خویش را در راستای توسعه کیفی و کمی مجموعه و بهبود ارائه خدمات تخصصی جمعیت در استان به‌ کار گیرید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در جهت رسیدن به اهداف ماندگار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گام‌های اساسی برداشته و با فصل الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سایه همدلی، هم افزایی و همراهی مدیران و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف پیروز و سربلند باشید.»

پیش از این علی خدادادی از سال ۹۲ تا به امروز رئیس جمعیت هلال احمر استان خوزستان بود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.