• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل مطالب: 1270
7

بی آبی در دمای ۴۵ درجه آخرین خدمات مسئولین رامشیر به شهروندان

  • کد خبر : 7762
  • 13 مرداد 1401 - 14:14
بی آبی در دمای ۴۵ درجه آخرین خدمات مسئولین رامشیر به شهروندان
بحران بی آبی در رامشیر مردم روستای علگه زویهد را روانه آب خروجی کولرها، جهت شستشو کرد.

خابران/ با گذشت بیش از ۷ روز از بارندگی اخیر تا کنون آب مصرفی شهر مشراگه گل و لای و روستا های تابعه این شهر همچنان بدون آب به سر میبرند.

طبق گزارشات رسیده از روستاهای این شهرستان اکثر در این ایام با مشکل آب روبرو هستند، روستای حسینیه که مجاور شهرستان رامشیر است امروز وارد پنجمین روز بی آبی خود شد، روستاهای دور دست این شهرستان از جمله سبع اگطاع، عگله زویهد و رمیص و چندین روستا دیگر با گذشت ۷ روز همچنان بی آب هستند.

در روستای علگه زویهد مردم به آب خروجی کولرها روی آورده اند و از آن برای وضو و شستشو استفاده میکنند ، طی مصاحبه انجام شده با اهالی روستا، عنوان شد که بعد از بارندگی و قطع آب، تا کنون آبی به سمت این روستا پمپاژ نشده است و هیچ گونه خدمات رسانی با تانکر به این روستا انجام نمی‌شود و مردم در حال جمع آوری آب خروجی کولر ها جهت شستشو هستند.

با توجه به ایام محرم و گرمای طاقت فرسای بیشتر از ۴۵ درجه در هوای گرم و خشک خوزستان انتظار می‌رفت که مسئولین جهادی بیشتر به مردم توجه کنند و در این روزها آتشین تابستان آب مورد نیاز خانوارها را تامین کنند.

شهر مشراگه که رودخانه جراحی آن را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم کرده است، آب مصرفی خود را از این رودخانه دریافت می‌کند ، اما متأسفانه به دلیل نداشتن تاسیسات مناسب و عدم استفاده از تصفیه خانه، با کمترین بارندگی در رامشیر و یا ورود آب از بالا دست آبرسانی در این شهر مختل می شود و مردم تا چندین روز با مشکلات آبی روبرو و دست و پنجه نرم می کنند.

با توجه به مشکلات عدیده در این دو شهر و روستاهای تابعه، و همچنین عدم توجه و رسیدگی از سوی شرکت آب و فاضلاب شهرستان و استان نیاز است که استانداری خوزستان به این امر مهم توجه و ورود کند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=7762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.