• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
6

وضعیت نابه سامان بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)/ دانشگاه علوم پزشکی ورود کند

  • کد خبر : 7802
  • 17 مرداد 1401 - 23:42
وضعیت نابه سامان بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)/ دانشگاه علوم پزشکی ورود کند
شهرستان رامشیر با وجود بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت فقط یک بیمارستان دارد که روزانه با یک پزشک عمومی در حال خدمات رسانی است.

خابران/ با توجه به شروع پیک جدید کرونا و جهت جلوگیری از افزایش بیماران نیاز است دانشگاه علوم پزشکی اهواز به مسئله نبود پزشک در شهرهای محروم توجه ویژه ای داشته باشد.

شهرستان رامشیر با وجود بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت فقط یک بیمارستان دارد که روزانه با یک پزشک عمومی در حال خدمات رسانی است.

بررسی ها نشان می‌دهد که وضعیت فعلی بیمارستان شهرستان رامشیر بحرانی، و سالن های این بیمارستان مملو از بیماران است، که حضور یک پزشک جوابگو بیماران مراجعه کننده نیست.

در اکثر بیمارستان ها در هر شیفت کاری حداقل ۲ تا سه پزشک وجود دارد که در شرایط ازدحام، جهت جلوگیری از خطای پزشکی و همچنین رسیدگی بهتر به بیماران حضور دارند اما گویا شهرستان رامشیر از این قاعده مستثنی است.

بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) فاقد پزشک مستقر و ثابت در اورژانس است، و پزشک عمومی به طور همزمان هم به بخش عمومی و هم در اورژانس خدمات رسانی می‌کند ، که این امر باعث افزایش ازدحام نیز شده است.

طی تماس تلفنی و هماهنگی های انجام شده خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خابران با فرماندار شهرستان و همچنین مدیر داخلی بیمارستان جهت سامان دهی به شرایط حاکم، مدیر داخلی بیمارستان اقدام به استقرار پزشکان فوریتهای پزشکی کردند که در نهایت شرایط ازدحام بیماران کاهش یافت.

نیاز است که دانشگاه علوم پزشکی اهواز جهت تزریق پزشک و متخصص طب اورژانس به این بیمارستان اقدامات لازم را انجام دهید، هر چند پیگیری نماینده حوزه انتخابیه جهت افزایش و جذب پزشک و متخصص بی نتیجه نیست اما تا کنون اقدامات اساسی در این خصوص صورت نگرفته است.

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=7802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.