• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل مطالب: 1272
4

پیام فرمانده انتظامی استان خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 7811
  • 18 مرداد 1401 - 6:06
پیام فرمانده انتظامی استان خوزستان به مناسبت روز خبرنگار
فرمانده انتظامی استان خوزستان در پیامی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)، روز خبرنگار را گرامی داشت.

خابران/ فرمانده انتظامی استان خوزستان در پیامی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)، روز خبرنگار را گرامی داشت.

در متن پیام سردار “سید محمد صالحی” به شرح زیر است:

ن و القلم و ما یسطرون

خبرنگاران لحظات نابودشدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می کنند. “حضرت امام خامنه ای مدظله العالی”

فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه که در تقویم به نام روز خبرنگار مزین شده فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به خبرنگاران و انسان های فرهیخته ای است که با نگرش عمیق به رخدادها و به دنبال آن حفظ انسجام و آرامش عمومی به بیان حقایق می پردازند؛ خبرنگاران خاضعانه و بی ادعا همچون چراغی هدایت گر و متواضعانه با هدف روایت حقیقت، بیرق آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و در راستای پاسداری ‌و حراست از اندیشه ها از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند؛ به راستی که رسالت اصحاب رسانه بسیار خطیر و حساس است و این نیک اندیشان بلند نظر نیز تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی و چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم در تمامی عرصه ها هستند.

امروز در کارزار دنیای کنونی که مخاطب از هر سویی بمباران خبری می شود قلم خبرنگار متعهد، چون شمشیری است که عمق واقعه را شکافته و حقایق را به منصه ظهور می رساند.

روز خبرنگار را امسال در حالی گرامی می داریم که مصادف با عاشورای حسینی (ع) و سالروز قیام کربلاست. بی شک هر یک از مردم شریف ایران اسلامی خود خبرنگاری هستند که با حضور در مراسم عزاداری آل الله وقایع کربلا را بازگو می کنند تا حق پایدار بماند و ان شاءالله تا ظهور منتقم آل محمد(ص) حضرت مهدی موعود (عج) این ارادت و خلوص و دفاع از حقیقت ادامه یابد.

اینجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)، “روز خبرنگار” را گرامی داشته و با تقدیر از مجاهدت و شجاعت دست اندرکاران حوزه خبر و خبررسانی، آرزوی توفیق روزافزون برای تلاشگران عرصه آگاه سازی و هدایت گر افکار عمومی به سوی حقیقت و اعتلای جامعه اسلامی را از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارم

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=7811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.