• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
7

نشست مطبوعاتی ریاست آموزش و پرورش رامشیر با اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد

  • کد خبر : 788
  • 11 مرداد 1399 - 17:50
نشست مطبوعاتی ریاست آموزش و پرورش رامشیر با اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد
علی شریفی ریاست آموزش و پرورش رامشیر:بنا داریم زین پس تعاملات بهتر و دوطرفه بیشتری نسبت به گذشته فی‌مابین اداره آموزش و پرورش و رسانه ها ایجاد کنیم و از کمک ها، انتقادات و پیشنهادات سازنده رسانه ها استقبال خواهیم کرد.

رسام آنلاین / نشست مطبوعاتی علی شریفی ریاست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان رامشیر با اصحاب رسانه این شهرستان در محل اداره آموزش و پرورش رامشیر برگزار شد.

علی شریفی در ابتدا از حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران تقدیر و تشکر کرد و ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر ، اظهار داشت: عید غدیر یکی از مباحث مهم و کلیدی شیعیان است که باید به آن پرداخته شود.

 

وی با اشاره به جایگاه ویژه رسانه ها و خبرنگاران در جامعه امروزی گفت: بنا داریم زین پس تعاملات بهتر و دوطرفه بیشتری نسبت به گذشته فی‌مابین اداره آموزش و پرورش و رسانه ها ایجاد کنیم و از کمک ها، انتقادات و پیشنهادات سازنده رسانه ها استقبال خواهیم کرد. یکی از کمک های رسانه های خبری به اداره آموزش و پرورش شهرستان میتواند تبیین سند تحولات بنیادین این سازمان یا حتی تبیین گام دوم انقلاب باشد که امیدواریم به این مهم دست یابیم.

 

شریفی پس از مقدمه ای کوتاه، فرصت کلام را در اختیار اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر قرار داد که به دنبال آن، خبرنگاران با طرح سوالاتی به ادامه گفت و گو با ریاست اداره آموزش و پرورش رامشیر پرداختند.

 

شریفی در پاسخ به پرسش (دلایل افول بخش پرورش در سیستم آموزشی شهرستان رامشیر؟) گفت: وجود اشکالاتی زیربنایی و اساسی از دهه ۶۰ تا به امروز و نبود سخت افزار و نرافزار کافی و مناسب از مهمترین دلایل این مسئله است. این خلاء های موجود موجب کِشش دانش آموزان به سوی گوشی های موبایل و امثالهم شده است و به همین دلیل تاثیرات پرورش او در میحط آموزشی با وجود مشکلات ذکر شده دچار تزلزل شده است. در واقع سخت افزار و نرم‌افزارهای موجود فعلی هیچگونه جذابیتی برای دانش آموزان ندارند. یکی از پیگیری های ما جهت رفع این مشکل، نو سازی فضا های آموزشی است و دیگری تغییر دیدگاه مدیران آموزشی و تعدیل دیدگاه پرورشی و توانمندسازی مدیران با ایجاد کلاس های آموزشی است که امیدواریم به سرانجامی مثبت برسد.

 

ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان رامشیر در پاسخ به پرسش (شرح کلی برنامه های مدیریت جدید این اداره چیست؟) گفت: برنامه های بسیار و مدوّن شده ای را مد نظر خود داریم که انشاالله پس از تشکیل اتاق فکر این اداره تا مهر ماه ۹۹ و دریافت نظراتی که میتوانند ما را در مدیریت هر چه بهتر این اداره یاری کنند، از برنامه مدیریتی این اداره رونمایی خواهد شد.

 

شریفی همچنین در پاسخ به پرسش (ارزیابی و دیدگاه شما نسبت به کاستی های موجود در شعاع آموزش و پرورش رامشیر چیست؟) تصریح کرد: کاستی های بسیاری موجود است که از اهم آنها میتوان به چند مدرسه کانکسی در روستای تلتلیه و چند منطقه دیگر از توابع رامشیر اشاره کرد که البته مکاتبات و پیگیری های لازم جهت ریشه کن کردن مدارس کانکسی و ساخت مدارس ساختمانی در مناطق مورد اشاره، انجام شده است و انشاالله با تمام توان در راستای حل مشکلات و معضلات موجود تلاشی مضاعف خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.