• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل مطالب: 1270
6
معاون عمرانی استانداری خوزستان:

در رعایت حق مردم اهل سازش نیستیم

  • کد خبر : 8056
  • 26 مرداد 1401 - 4:20
در رعایت حق مردم اهل سازش نیستیم
معاون عمرانی استانداری خوزستان: نظارت بر ایمنی ساختمان حق مردم است و با کسانی که حقوق مردم را رعایت نمی کنند طوری رفتار می کنیم که مایه عبرت شوند.

خابران/ اولین نشست کارگروه‌ استانی پایش ساختمان‌های ناایمن شهری ظهر امروز در استانداری خوزستان برگزار شد. محمد خانچی در توضیح وظایف این کارگروه‌ها اظهار داشت: این کارگروه در شهرستان‌ها به ریاست فرماندار و دبیری رئیس اداره راه و شهرسازی برگزار شود و وظیفه دارد تا ساختمان‌های نا ایمن گروه ج و د را بررسی کنند.

وی افزود: اولویت بررسی با تجمیع ساختمان‌هایی است که دستگاه‌هایی مثل آتش نشانی، نظام مهندسی، راه و شهرسازی و… شناسایی کرده اند. پس از تجمیع این ساختمان‌ها نیز ارزیابی درصد مخاطره کارهای قانونی برای جلوگیری از وقوع اتفاقاتی مانند متروپل صورت بگیرد.

رئیس کارگروه استانی پایش ساختمان‌های ناایمن شهری گفت: اداره کل راه و شهرسازی مکلف است، نرم افزار کاربردی ایجاد کند که نمایندگان دستگاه های متولی مانند آتش نشانی، نظام مهندسی، راه و شهرسازی، شهرداری و… که بر ساختمان‌ها نظارت می‌کنند، نظرات خود را در این سامانه ثبت کنند تا سامانه ای یکپارچه از وضعیت ساختمان‌های هر شهر داشته باشیم.

وی با تذکر جدی به پیمانکاران و ناظران ساختمان‌ها در دستگاه‌های متولی هشدار داد: نظارت بر ایمنی ساختمان‌ها حق مردم است و در موضوع عدم رعایت حقوق مردم به هیچوجه اهل سازش نیستیم. با کسی که حقوق مردم را ضایع کند طوری رفتار خواهیم کرد که عبرت سایرین شود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان ادامه داد: همه ان‌شاالله دست به دست هم بدهیم تا آنگونه که شایسته است به مردم خدمت کنیم. طبیعتا چیزی که ماندگار است دعای خیر مردم است. ان‌شاالله خروجی این جلسات ایمنی کامل ساختمان‌های مردم باشد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.